تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

رحمتی مقابل ماشین‌سازی نیمکت‌نشین می‌شود؟

مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال، این روزها در تمرینات آماده است و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی ماشین‌سازی ندارد. او در بازی قبلی هم برای استقلال 90 دقیقه بازی کرد ولی در آستانه بازی ماشین‌سازی شایعاتی درباره احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن شنیده می‌شود.
رویداد۲۴-مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال، این روزها در تمرینات آماده است و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی ماشین‌سازی ندارد. او در بازی قبلی هم برای استقلال 90 دقیقه بازی کرد ولی در آستانه بازی ماشین‌سازی شایعاتی درباره احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن شنیده می‌شود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: این شایعات البته ارتباطی به گلی که رحمتی در دیدار با پیکان خورد، ندارد. رحمتی در آن مسابقه روی گل اول حریف، دو قدم از خط دروازه جلوتر بود و همین مسئله باعث شد تا نتواند شوت سرکش بازیکن حریف را مهار کند. همیشه حضور رحمتی در تبریز حساسیت‌هایی را به همراه دارد.
اختلاف‌های او و قلعه‌نویی باعث شده تا رحمتی در تبریز با شرایط سختی روبه‌رو شود، حتی در بازی‌هایی که حریف مقابلش تیم تراکتورسازی نیست. در بازی روز چهارشنبه هم پیش‌بینی می‌شود شرایط برای این بازیکن زیاد مساعد نباشد و اتفاقاتی در ورزشگاه رخ دهد. منصوریان هم علاقه‌ای ندارد قبل از بازی حساس با السد مشکلی برای رحمتی پیش بیاید و به حاشیه برود. به همین دلیل شایعه شده که شاید سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال قرار بگیرد و مقابل ماشین‌سازی بازی کند. البته این شایعات را کسی تأیید نکرده است و خیلی جدی هم به نظر نمی‌رسد.
با این حال باید منتظر ماند و دید علیرضا منصوریان چه تصمیمی می‌گیرد. سیدحسین حسینی بعد از اشتباهی که در بازی گسترش فولاد داشت از سوی منصوریان نیمکت‌نشین شد، این در حالی است که سرمربی استقلال به او گفته بود اصلاً استرس نداشته باشد و اگر هم اشتباه کند فیکس باقی می‌ماند ولی در مدت کوتاهی همه چیز عوض شد و منصوریان دوباره به مهدی رحمتی اعتماد کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان