تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

تاکید رئیس کمیته نظامی سنا بر تقویت دفاع موشکی در برابر ایران و کره شمالی

یکی از سناتورهای ارشد جمهوری خواهان در آمریکا بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر این کشور در زمینه دفاع موشکی به دلیل آزمایش های موشکی ایران و کره شمالی تاکید کرد.
رویداد۲۴-یکی از سناتورهای ارشد جمهوری خواهان در آمریکا بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر این کشور در زمینه دفاع موشکی به دلیل آزمایش های موشکی ایران و کره شمالی تاکید کرد.

 سناتور «مک تورنبری»، رئیس کمیته نظامی مجلس سنای آمریکا شامگاه دوشنبه خاطر نشان ساخت که با توجه به آزمایش های موشکی ایران و کره شمالی، کشورش باید در زمینه دفاع موشکی مبالغ بیشتری هزینه کند.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیته نظامی مجلس سنای آمریکا در این باره به خبرنگاران گفت: با نگاه به آن چه در جهان و به ویژه ایران و کره شمالی روی می دهد، درمی یابیم که اهمیت دفاع موشکی رو به افزایش است.

این سناتور جمهوری خواه ایالت مرزی تگزاس در جنوب آمریکا با تاکید بر لزوم فراهم ساختن سامانه های دفاعی بیشتر و بهبود فناوری دفاع موشکی این کشور، اظهار داشت: بازیگران مختلف در سراسر جهان موشک هایی می سازند که جلوگیری از آنها دشوارتر می شود.

سناتور تورنبری با پیش بینی این که تسلط جمهوری خواهان بر کنگره و کاخ سفید، پایان محدودیت شدید هزینه های دفاعی آمریکا را به دنبال داشه باشد، در این باره تصریح کرد: بر این باورم که از فرصت بزرگی برای انجام کار درست برخورداریم.


*شفقنا

نظرات شما
پیشخوان