تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

لایی‌بازی «سروش» و رفقا در شهرآورد!

فوتبالدوستان سراسر ایران در انتظار دیدار استقلال و پرسپولیس هستند. بازی رفت در حالی صفر – صفر تمام شد که آن روز سروش رفیعی عضو تیم تراکتورسازی تبریز بود.
رویداد۲۴- فوتبالدوستان سراسر ایران در انتظار دیدار استقلال و پرسپولیس هستند. بازی رفت در حالی صفر – صفر تمام شد که آن روز سروش رفیعی عضو تیم تراکتورسازی تبریز بود.
خبرورزشی نوشت: امروز شهرآورد 84 برای هافبک شماره 7 پرسپولیس اولین شهرآورد محسوب می‌شود. بازیکنی تکنیکی و دریبل‌زن که ظاهراً نقشه‌های زیادی در سر دارد!
شنیده‌ها از اردوی سرخ‌ها حکایت از آن دارد که سروش رفیعی به همراه دو بازیکن تکنیکی پرسپولیس با یکدیگر قول و قرار گذاشتند تا در شهرآورد 84 به استقلالی‌ها لایی بیندازند!
سروش و رفقا با این کار می‌خواهند 3 نشان بزنند؛
اول؛ آنکه تماشاگران پرسپولیس را به وجد آورده و وادار به تشویق بیشتر کنند.
دوم؛ اعتماد به نفس بالای خود را نشان داده و آن را به رخ‌ آبی‌ها بکشانند.
سوم؛ با لایی انداختن به بازیکنان استقلال تهران روحیه آنان را تضعیف کنند تا خودشان راحت‌تر بازی کنند.
پرسپولیسی‌ها در بازی هفته بیستم برابر تراکتورسازی تبریز هم در نیمه اول در چند نوبت اقدام به لایی انداختن به بازیکنان حریف کردند.
آن روز سروش رفیعی بیشتر از بقیه لایی انداخت اما کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی هم به او کمک کردند.
حالا در غیاب کمال کامیابی‌نیا باید دید سروش و رفقا می‌خواهند به کدام‌یک از بازیکنان استقلال لایی بیندازند و واکنش آبی‌ها به این حرکت قرمزها چه خواهد بود؟!
قول و قرار استقلالی‌ها؛ گل می‌زنیم و پرسپولیس را قفل می‌کنیم
استقلالی‌ها هم برای شهرآورد قرار جالبی دارند؛ مثل بازی با السد، توفانی شروع می‌کنیم، گل را که زدیم، پرسپولیس را قفل می‌کنیم و کلیدش را هم می‌بلعیم!

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان