تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

عزیزی: پاشنه آشیل پرسپولیس سمت احمدزاده بود/ استقلال بابرنامه‌تر بازی کرد

تیم فوتبال سیاه‌جامگان در حالی که شرایط بحرانی را تجربه می‌کند، این هفته در مشهد میزبان تراکتورسازی خواهد بود.
رویداد۲۴-تیم فوتبال سیاه‌جامگان در حالی که شرایط بحرانی را تجربه می‌کند، این هفته در مشهد میزبان تراکتورسازی خواهد بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: با خداداد عزیزی درباره شرایط بحرانی سیاه‌جامگان، پیروزی استقلال در شهرآورد تهران و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.

شرایط فعلی سیاه‌جامگان چطور است؟
ما باخت بدی در بازی قبلی دادیم و متأسفانه یک بازی ۶ امتیازی را از دست دادیم. بچه‌های ما تلاش کردند و موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم اما در نهایت این بازی حساس را از دست دادیم. حالا باید به فکر جبران باشیم و مقابل تراکتورسازی برای برد به میدان برویم. این درست است که پول نداریم اما بازیکنان غیرت دارند و ما حریف از پیش باخته‌ای مقابل تراکتورسازی نیستیم.

فکر می‌کنید از این تیم امتیاز بگیرید؟
بازی سختی در پیش داریم و تراکتور الان با شکست خوردن پرسپولیس در شهرآورد انگیزه بیشتری دارد تا به صدر جدول برسد. همه چیز علیه ما است و مشکلات مالی هم شدیداً بازیکنان را تحت فشار گذاشته است.

ظاهراً آنها به شدت نسبت به این موضوع معترض هستند؟
بله، آنها پولی نگرفته‌اند و بدبختانه صدای بچه‌ها درآمده است. مگر می‌شود یک بازیکن لیگ برتری ۶۰ هزار تومان در حساب خودش پول داشته باشد؟ به عنوان مثال قرارداد بازیکن ما ۳۰ یا ۴۰ میلیون تومان است و حساب کنید ۲۰ درصد این مبلغ چقدر می‌شود که تا الان فقط همین پول را گرفته است.

در مورد شهرآورد چه صحبتی دارید؟
شهرآورد جذاب و دیدنی بود و هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند. به نظر من استقلال متفکرانه و بابرنامه‌تر بازی کرد. این درست است که فرصت‌های پرسپولیس بیشتر بود ولی استقلال توانست از فرصت‌های خودش به بهترین شکل استفاده کند. پاشنه آشیل پرسپولیس سمت فرشاد احمدزاده بود، او دفاع تخصصی نیست و استقلالی‌ها به خوبی می‌دانستند که باید از فضای پشت‌ سر او استفاده کنند.

فکر می‌کنید استقلال مدعی قهرمانی باشد؟
به نظر من استقلال، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و نمی‌تواند به این تیم برسد. پرسپولیس همچنان شانس اول است و تراکتورسازی منتظر لغزش این تیم است.

در مورد درگیری حسینی و رحمتی چه صحبتی دارید؟
این درگیری‌ها معمولاً در فوتبال وجود دارد و خودمان دوست داریم آنها را بیش از حد گنده کنیم. فردوسی‌پور هم به این موضوع آب و تاب داد ولی این اتفاقات ممکن است در هر مسابقه حساسی رخ دهد. سیدجلال و رحمتی بچه‌های خوبی هستند ولی گاهی اوقات این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان