تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
کریمی اصفهانی در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

مردم دیگر به «احمدی‌‎نژاد» با هر نامی همچون «بقایی» اعتماد نمی‎کنند

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر این اعتقاد است در اینکه احمدینژاد برای ریاست جمهوری سال آینده از برنامه برخوردار است، شکی وجود ندارد، یکی از دلایل آن هم علاوه بر سفرهایی که مجدد از سر گرفته شده، سخنان حمید بقایی درزمان اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری است.
رویداد۲۴عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر این اعتقاد است که احمدی‎نژاد برای ریاست جمهوری سال آینده برنامه دارد شکی وجود ندارد و به گفته او یکی از دلایل آن هم علاوه بر سفرهایی که مجدد از سر گرفته شده، سخنان حمید بقایی در زمان اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری است.

روز شنبه حمید بقایی، معاون اجرایی و رفیق گرمابه و گلستان محمود احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد. وی دربخشی ازبیانیه خود آورده است که «اينجانب اين اعلام نامزدی را كه كاملا مستقل از اشخاص، گروه‌ها، احزاب و جناح‌های سياسي است، صرفا اعلام سربازی برای كشور عزيز و خدمتگذاری به ملت شريف ايران دانسته و بدان افتخار می‌کنم.»

احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره اعلام کاندیداتوری بقایی و ارتباط او با احمدی‎نژادگفت: در این رابطه که احمدی نژاد برای ریاست جمهوری سال آینده از برنامه برخوردار است، شکی وجود ندارد، یکی از دلایل آن هم علاوه بر سفرهایی که مجدد از سر گرفته شده،  سخنان حمید بقایی درزمان اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری است.

وی در ادامه اضافه کرد: بیانیه بقایی برای اعلام کاندیداتوری حول همان مباحثی که احمدی‎نژاد زمانی به آن اشاره کرده بود، قراردارد، البته دلیل آن هم چیزی جز جلب نظر مردم نیست، اما از اینکه تائید مقبولیت احمدی‎نژاد از سوی مردم با هر نامی برای این گروه هرگز تکرار نخواهد شد، غافل هستند و این صحبت‎های نخ نما شده پبروزی به دنبال نمی‎آورد.

کریمی اصفهانی در این باره که دولت سابق  خسارت سنگینی به کشور وارد کرد، یادآور شد: احمدی نژاد جریان انحرافی را به وجود آورد و کاری کرد تا مردم در اعتقاداتشان  به مانند گذشته محکم نباشند. تلاش رئیس جمهور سابق بر این بود که بین مردم و ولایت فقیه فاصله اندازد. احمدی نژاد بر موهوماتی تکیه زده بود که جز ایجاد مشکل بهره دیگری برای کشور به دنبال نداشت. 

وی در این باره توضیح داد: مردم هرگز سوء استفاده‎هایی که زمان احمدی‎نژاد از نظام صورت گرفت را فراموش نخواهند کرد. علاوه بر این پرونده آقای بقایی در قوه قضائیه مفتوح است. بنابراین بیانیه بقایی برای کاندیداتوری ریاست‎جمهوری فقط یک شوخی به حساب می‎آید و مردم دیگر به احمدی نژاد با هر نامی همچون بقایی و مشایی اعتماد نخواهند کرد.

کریمی اصفهانی در این‎باره که احمدی‎نژاد برای تغییر نظر مقام رهبری در حال اعمال فشار بر اصولگرایان است، بیان کرد: هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اصولگرایان از احمدی‎نژاد بزرگترین زخم را خورده‎اند، بنابراین وارد جایی که یک بار از آن گزیده شده‎اند، نخواهند شد و این کار غیر عقلایی است.

وی  اضافه کرد: آقای احمدی‎نژاد تنها رئیس جمهوری است که از سوی مقام رهبری تذکر کتبی گرفت، حتی بعضی از افرادی که زیاد هم مسئله اصولگرایی دغدغه آنان نبوده، اخطار کتبی نگرفتند. احمدی‎نژاد علاوه بر این بیشترین اخطار را از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد وبا این وجود باز هم قوانین را ابلاغ نمی‎کرد. این موارد موضوعاتی است که در حافظه تاریخ مانده و به سادگی پاک نخواهد شد.  

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه تصریح کرد: نظری که درباره احمدی‎نژاد در سطح جامعه وجود دارد با تغییر اسامی تفاوت نخواهد کرد. بقایی و مشایی همان احمدی‎نژاد هستند و هیچ فرقی بین آنان دیده نمی‎شود، لذا اساسا احمدی‎نژاد و دوستان او برای انتخابات محلی از اعراب نخواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: سال‎ها زمان می‎برد تا زخمی که احمدی‎نژاد به اصولگرایان وارد کرده، ترمیم شود. بنابراین اصولگرایان تحت فشار برای حضور او در انتخابات قرار نخواهند گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
1
1
چرا از قول مردم حرف میزنی. من به عنوان یک شهر وند به احمدی نژاد یا هر که او تایید کند حتما رای خواهم داد .
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
خخخ
جباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
به کاندیاهای اصولگرا که شماره شان را داشتم سال گذشته زنگ زدم اگر رای مستضعفین را می خواهید احمدی نژاد را نکوبید والا کلا عرصه را به رقیب خواهید باخت همه شان مسخره کردند بعد انتخابات دوباره به تک تکشان زنگ زدم اینبار با ربا تاسف من بهشان خندیدم حال اگر رای مستضعفین این صاحبان اصلی انقلاب به فرموده امام راحل را می خواهید احمدی نژاد را بالای سرتان نگه دارید یا مثل نماینده های بی غیرتی که به آخوندی رای دوباره دادند شما ها هم شدید جاده صاف کن روحانی
ارمین حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
0
اتفاقا مردم فقط به احمدی نژاد اعتماد دارن چون اون فقط واقعا مردمی بود و ب داد مستضعفان میرسید
نه کثافتهایی مثل روحانی و خاتمیو موسوی و کروبی
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
آقای جباری موافقم احمدی نژاد شهریور آمدند قزوین از ده روز قبل آن تمام مسولین از اسنانداری وحتی دهیاران شروع به گارشکنی حتی تحدید کردندشب بنر میزدند استانداری وشهرداری ها صبح جمع آوری می کردند دست آخر ۲۰۰۰۰نفر آمدند استقبال خودم فیلم گرفتم فاصله ۲۰۰متری بلوار شهید بابایی را نیم ساعت طول کشید خودرویشان به مسجد غدیر برسد فرماندار قزوین دست پاچه شده بود به ماموران خدوم ناجا فریاد میزد جلوی مردم را بگیرند آنها هم می خندیدند می گفتند برو بابا مهم این است مردم بخواهند بعد سخنرانی فاصله ۵۰۰منری را یک ساعت زمان برد خودرو به چها راه معلم و کانال برسد طوری که سردار باقر زاده گفته بودند شده سونامی احمدی نژاد در قزوین حال عزیزان آبرو واخرت تان را برای روحانی بی آبرو خرج نکنید اجازه بدید فعالیت سیاسی روند طبیعی خود را طی کند
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
کن بت آقای جباری موافقم احمدی نژاد شهریور آمدند قزوین از ده روز قبل آن تمام مسولین از اسنانداری وحتی دهیاران شروع به گارشکنی حتی تحدید کردندشب بنر میزدند استانداری وشهرداری ها صبح جمع آوری می کردند دست آخر ۲۰۰۰۰نفر آمدند استقبال خودم فیلم گرفتم فاصله ۲۰۰متری بلوار شهید بابایی را نیم ساعت طول کشید خودرویشان به مسجد غدیر برسد فرماندار قزوین دست پاچه شده بود به ماموران خدوم ناجا فریاد میزد جلوی مردم را بگیرند آنها هم می خندیدند می گفتند برو بابا مهم این است مردم بخواهند بعد سخنرانی فاصله ۵۰۰منری را یک ساعت زمان برد خودرو به چها راه معلم و کانال برسد طوری که سردار باقر زاده گفته بودند شده سونامی احمدی نژاد در قزوین حال عزیزان آبرو واخرت تان را برای روحانی بی آبرو خرج نکنید اجازه بدید فعالیت سیاسی روند طبیعی خود را طی کند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان