تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
حسن رسولی در گفت و گو با رویداد24 خبر داد:

فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان تهران فردا مشخص می‌شود

بزرگان اصلاحات حتماً برای حمایت از فهرست‌های اصلاح‌طلب ورود پیدا می‌کنند تا مردم را به مشارکت دعوت کنند.
رویداد۲۴- یک عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه فهرست نامزدهای تهران این جریان امروز و یا فردا مشخص می‌شود، گفت:‌ تلاش می‌کنیم این شوک ناشی از رد صلاحیت‌ها با اقناعی که نسبت به افکار عمومی صورت می‌گیرد، برطرف شود و مردم به حضور و مشارکت حداکثری تشویق شوند.

حسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای آن‌ها در انتخابات مجلس دهم، گفت: راهبرد اصلاح‌طلبان همان راهبرد قبلی است و قرار نیست که تغییری در آن ایجاد شود؛ در واقع راهبرد همان مشارکت در انتخابات است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد امکان ارائه فهرست‌های مشترک اصلاح‌طلبان با برخی از جریان‌های اصولگرا، اظهار داشت: احتمال ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو، وجود ندارد و جزو راهبردهای اصلاح‌طلبان نیست.

عضو شورای مشورتی خاتمی همچنین در مورد حوزه‌های انتخابیه و راهبرد آن‌ها نیز خاطرنشان کرد: در مورد حوزه‌های انتخابیه نیز راهبردها به خودشان اعلام شده است و ائتلاف در این راهبردها جایی ندارد.

وی افزود: اما در نهایت تصمیم‌ها در همان حوزه‌های انتخابیه گرفته خواهد شد و ممکن است از برخی نیروهای اصولگرای میانه‌رو حمایتی وجود داشته باشد اما حمایت به معنای ائتلاف نیست.

رسولی با اعلام این خبر که فهرست نامزدهای اصلاح‌طلبان برای تهران امروز یا فردا مشخص می‌شود، گفت: تا جایی که بتوانیم نیروهای اصلاح‌طلب را در این فهرست قرار می‌دهیم. در واقع قرار است از میان همه نیروهای اصلاح‌طلب و همچنین حامیان دولت فهرست انتخاباتی مجلس بسته شود، تلاشمان این است که فهرستمان تکمیل باشد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در مورد برنامه اصلاح‌طلبان برای جلب مشارکت مردم، گفت:‌ تلاش می‌کنیم این شوک ناشی از رد صلاحیت‌ها با اقناعی که نسبت به افکار عمومی صورت می‌گیرد، برطرف شود و مردم به حضور و مشارکت حداکثری تشویق شوند.

او ادامه داد: تلاش داریم تا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و از حقوق شهروندی‌شان برای جلوگیری از یکدستی بیشتر مجلس دفاع کنند.

رسولی همچنین در مورد تصمیم بزرگان اصلاحات برای حمایت از فهرست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت:‌ بزرگان اصلاحات حتماً برای حمایت از فهرست‌های اصلاح‌طلب ورود پیدا می‌کنند تا مردم را به مشارکت دعوت کنند.

نظرات شما
پیشخوان