تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد

ابلاغ 287 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای آلاینده همدان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از ابلاغ 287 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای آلاینده استان خبر داد.
رویداد۲۴مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از ابلاغ 287 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای آلاینده استان خبر داد.

دکتر محمدرضا محمدی اظهار کرد: سال گذشته اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان، تعداد 287 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای تولیدی و خدماتی آلاینده محیط زیست ابلاغ کرده است.

او ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته نیز یک واحد تولیدی شوریجات در شهرستان بهار به علت آلوده ساختن محیط زیست به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

محمدی یادآور شد: همچنین در قهاوند دو نفر راننده حامل تانکر فاضلاب به علت تخلیه پساب‌های آلاینده به محیط، هر یک به تحمل 100 روز حبس تعزیری محکوم شدند.

او به موارد دیگری از تخلفات در این حوزه اشاره کرد و گفت: در شهرستان رزن شخصی که پسماندهای کشاورزی را در محیط رها و سبب آلوده کردن محیط زیست شده بود، به پرداخت 10 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

محمدی  از تشکیل 56 پرونده تخلف در حوزه طبیعی و شکار و صید غیرمجاز در سال 95 در استان خبر داد و گفت: از میان پرونده‌های تشکیل شده 42 مورد منجر به صدور رأی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان عنوان کرد: در اسفندماه سال گذشته، 12 نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان‌های همدان، بهار، ملایر، تویسرکان و نهاوند به اتهام صید و شکار غیرمجاز یک سرخرگوش، 6 قطعه سهره، یک بهله قرقی، 12 قطعه گنجشک، یک عدد سنجاب، 5 قطعه کبوتر، یک رأس گراز ، یک قطعه فاخته، یک قطعه کبک و یک قطعه ماهی به پرداخت 53 میلیون و 700 هزار ریال جزای نقدی و تحمل 42 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان