تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
در نامه ستاد انتخابات کشور به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد

"اعتراض به خطبه‎ تفرفه‎انگیز در نمازجمعه"

ستاد انتخابات کشور در نامه‌ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت به آن‌چه مطالب نادرست و تفرقه انگیز خطیب نمازجمعه تهران عنوان کرده، واکنش نشان داد.
رویداد۲۴ستاد انتخابات کشور در نامه‌ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت به آن‌چه مطالب نادرست و تفرقه انگیز خطیب نمازجمعه تهران عنوان کرده، واکنش نشان داد.

متن این نامه بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی
ریاست محترم  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
سلام علیکم
احتراما به استحضار می‌رساند از تریبون خطبه های نماز جمعه امروز مورخ 1396/3/5 که قاعدتا باید منادی وحدت و عدالت باشد ، برخلاف ادعای خطیب محترم که بر وحدت و انسجام ملی تاکید داشتند مطالبی نادرست و بعضا کذب در راستای تفرقه و انشقاق در تجلی مردمسالاری دینی نسبت به عملکرد مجریان و ناظران انتخابات حماسی 29 اردیبهشت مطرح شد که علاوه بر اجحاف و ظلم در حق تمامی برگزار کنندگان انتخابات ، مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری که از زحمات طاقت فرسای همه دست اندرکاران اجرا و نظارت تشکر کردند نیز می باشد لذا خواهشمند است بر اساس اصل دینی رعایت عدالت و تقوی و انصاف و پاسداشت حق الناس هفته آینده فرصتی برای پاسخگویی به شبهات و مطالب ناصواب به وزارت کشور اختصاص یابد تا به ارائه توضیحات دقیق و منطبق بر واقعیات اقدام نماید. در ضمن پیگیری قانونی مطالب خلاف واقع را بخشی از رعایت حقوق مردم می‌دانیم.
ستاد انتخابات کشور
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نماز جمعه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
2
1
تقلب مهندسی میکنید، طلبکارهم هستید،بی انصافها، اگردین ندارید،حداقل آزادمرد باشید
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
3
1
ستاد انتخابات دیپه چه صیغه ای هست؟
رای من نابود شده حتما حتما از دست ستاد انتخابات شکایت میکنم .رای من کجاست ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
1
1
کاش یه اعتراضی هم به سخنان تفرقه انگیز اقای روحانی می کردند که بیش از 16 میلیونی منتقدشان را که موفق به ریختن رای در صندوق داشتند را خشونت طلب نامیدند
ایران
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
خخخخ.واقعا که اخه شما ها ببینید تو کدام رای گیریها هم فکرها ی شما و کاندید منتخب شما رای اوردن.نمایندگی مچلس .شورا شهر..مگر مامردم ازکشورمان و از ارامشی که داره تازه برمیگرده بعذ از هشت سال نابود کردن همفکران شما سیر شدیم. که رای بدیم .به این اقا . .درثانی تلویزیون از 20نفر که مردم مبپرسن رای به کی دادی 1نفرشان میگه رییسی.19نفر روحانی... ما هنور فکر میگنیم رای رییسی بیشتر 8تا 9نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
واقعا تفرقه انگیز بود خطبه اش...از تریبونها سو استفاده میکنن در جهت یه جناح خاص ، همه چیزو انحصاری کردن ....
درودبر روحانی بیست و سه میلیون و پونصد هزار نفری
نظرات شما
پیشخوان