تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

چیت چیان: تابستان امسال قطعی آب و برق نداریم

وزیر نیرو با بیان اینکه 3 سال است در تابستان قطعی برق نداریم، گفت: در تابستان قطعی آب و برق نخواهیم داشت و شکر خدا وضعیت ذخایر آبی خوب است.
رویداد۲۴-وزیر نیرو با بیان اینکه 3 سال است در تابستان قطعی برق نداریم، گفت: در تابستان قطعی آب و برق نخواهیم داشت و شکر خدا وضعیت ذخایر آبی خوب است.

حمید چیت‌چیان  درباره برنامه وزارت نیرو برای مصرف برق در تابستان و جلوگیری از خاموشی احتمالی فصل تابستان گفت: وزارت نیرو تمهیدات لازم را انجام داده است و باید بگویم که ما سه سال است در فصل تابستان  قطعی برقی نداریم.

او تاکید کرد: البته قطع نشدن برق بدین معنا نیست که هموطنان عزیزمان در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند بلکه  همواره باید صرفه‌جویی صورت گیرد تا ما شاهد قطعی برق و یا آب در ایام گرم تابستان نباشیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت امسال ذخایر آبی به چه صورت است و آیا قطعی برنامه ریزی شده داریم یا خیر  عنوان کرد:امسال وضعیت آب ما بهتر از سال گذشته است. در طی سال بارش‌هایی داشتیم که کمک فراوانی به این امر داشته است البته باز هم تاکید می‌کنم هموطنانمان در مصرف آب نیز باید صرفه‌جویی کنند که شاهد قطعی آن نیز نباشیم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: جلوگیری از قطعی آب و برق فقط با همکاری مردم و صرفه جویی آنان صورت پذیر است.


منبع: ایلنا
برچسب ها: چیت چیان ، تابستان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان