تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
واکنش کیانوش راد نسبت به نگرانی از تشکیل مجلسی مشابه مجلس ششم:

تندروها پس از آن همه دقت فراقانونی نگران چه هستند؟

این چه اسلامی است که برخی خود را دنباله روی آن می‌دانند ولی برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدام ضد اخلاقی و غیر دبنی می‌زنند.
رویداد24- یک نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضع گیری اصولگرایان علیه لیست اصلاح طلبان و ادعای وابستگی این لیست به بیگانگان، اعلام کرد: بهتر است اصولگرایان افراطی به جای نفی رقیب با انواع و اقسام تهمت‌های تکراری، نخ نما و بی‌پایه سعی کنند با طرح برجستگی خودشان به جذب آرای مردمی بپردازند.
 
محمد کیانوش راد در گفت‌و‌گو با رویداد24 درباره موضع گیری اصولگرایان علیه لیست ائتلافی اصلاح طلبان و همچنین سخنان اخیر غلامعلی حداد عادل مبنی بر آنکه در این دوره از انتخابات صدای پای مجلس ششم به گوش می‌رسد، گفت: اگر پس از این همه محدودیت و دقت‌های فراقانونی و حساسیت‌ها در فرصت نیافتن چهره‌های اصلاح طلب و اعتدالی یا حتی مستقل برای ورود به مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری بازهم کسانی ابراز نگرانی می‌کنند جای تعجب است.
 
این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه نگاه برخی افراد نسبت به افراد تایید شده اصلاح طلب این چنین است که امثال آقای حداد عادل لیست را وابسته به انگلیس دانسته و ورود این افراد را به معنای خطر ورود وابستگان به بیگانه در مجلس تعبیر کنند تامل برانگیز است.

او با بیان اینکه کسانی ساده لوحانه مدعی هستند که دعوت از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌ای از جانب ضدانقلابیون است، افزود: وضعیت کنونی بدین شکل است که صداوسیما و سایر تریبون‌های عمومی با جهت گیری خاص و مشخصی سعی بر آن دارند تا مردم را از رای دادن به اصلاح طلبان منصرف کنند. آن هم در شرایطی که رسانه ملی ناخواسته با پخش تصاویری از مجلس ششم دل مردم را شاد کرد.

کیانوش راد با اشاره به نتایج معکوس تخریب اصلاح طلب در رسانه ملی و تریبون‌های عمومی، افزود: مردم با دیدن تصاویر مجلس ششم و به یاد آزادگی و مقاومت آن مجلس در برابر جریان‌های افراطی طعم شیرین آن دوران را دوباره تجربه کردند و به یاد آن روزگار افتادند.

این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه اصولگرایان در فرصت تبلیغات انتخاباتی، تاکید کرد: بهتر است اصولگرایان افراطی به جای نفی رقیب با انواع و اقسام تهمت‌های تکراری، نخ نما و بی‌پایه سعی کنند با طرح برجستگی خودشان به جذب آرای مردمی بپردازند.

به گفته او، مردم برای حاکمیت تفکری از اسلام می‌بایست به پای صندوق‌های رای آمده و رای به تفکر و گفتمان اسلامی مطلوب خود بدهند. تفکری که در یک سوی آن آقایان یزدی، جنتی، مصباح یزدی و در سوی دیگر آن آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی هستند. مردم با رای در انتخابات خبرگان و مجلس نشان می‌دهند که طرفدار اسلام یزدی و جنتی و مصباح هستند یا به دنبال اسلامی هستند که خاتمی نمودار مشخص و روشن آن است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین در واکنش به ادعای وابستگی لیست اصلاح طلبان به انگلستان، تصریح کرد: کسی که لیست اصلاح طلبان را لیست انگلیسی می‌داند، خودش عامل القا شده سیستم اطلاعاتی بیگانگان است. وگرنه چگونه ممکن است که افرادی به خودشان اجازه دهند که پاک‌ترین و مستقل‌ترین افراد از مردم را این چنین مورد خطاب قرار دهند و برای حذف رقیب و رسیدن به اهداف خود به انواع و اقسام اتهامات و برچسب‌های ناچسب روی می‌آورند. این چه اسلامی است که برخی خود را دنباله روی آن می‌دانند ولی برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدام ضد اخلاقی و غیر دبنی می‌زنند.

کیانوش راد ادامه داد: متاسفانه تندرو‌ها برای دست یابی به عدف از هر وسیله‌ای ولو تهمت استفاده می‌کنند و این چیزی جز ماکیاولیست اسلامی که صرفا به قدرت بیش از هر اصل و ارزش دیگری می‌اندیشد، نیست. از نظر برخی تندرو‌ها تنها یک اصل وجود دارد و آن حفظ قدرت به هر شیوه ممکن است.

او در پایان نیز تصریح کرد: در شرایطی که اصولگرایان تندرو در آستانه انتخابات برای رسیدن به هدف از هر راهی ممکنی وارد عمل می‌شوند، اصلاح طلبان نشان دادند که در مسیر کسب آرای مردمی سعی در ذکر توانمندی‌ها خویش و دغدغه‌های توسعه و رشد ایران اسلامی را داشته و دارند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
صداقت
|
United States of America
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
واقعا
نظرات شما
پیشخوان