تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

شکوری‌راد: میثم مطیعی را احضار نکنید

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران از دستگاه قضایی درخواست کرد که میثم مطیعی را احضار نکند بلکه به ستاد نمازجمعه تذکر دهند.
رویداد۲۴-دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران از دستگاه قضایی درخواست کرد که میثم مطیعی را احضار نکند بلکه به ستاد نمازجمعه تذکر دهند.

علی‌شکوری‌راد در واکنش به توهین‌های اخیر صورت گرفته به رییس‌جمهور در توئیتر خود نوشت:

درخواست ازدستگاه قضایی؛ حامد طالبی را آزاد  و با همدستانش به صورت علنی وقانونی محاکمه کنید. میثم مطیعی را  احضار نکنید. به ستادنماز جمعه تذکر بدهید.

شکوری‌راد: میثم مطیعی را احضار نکنید
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
2
هم به ستاد نمازجمعه تذکرشدید داده شود هم میثم مطیعی بازداشت شود وهم افرادی که در روزقدس به دکتر روحانی توهین کردند چطوری است که عیسی سحر خیز که به اتهام توهین به رئیس قوه قضائیه به شش ماه زندان محکوم می شود اما مطیعی وان دلواپسان وتندروها که درروز قدس به روحانی توهین علنی کردند باید مطابق قانونی ان بیست وپنج نفر و مطیعی وهمدستانش باید مجازات شود وعدالت باید اجرا گردد وکسی که تخلف کرده وجرم مرتکب شده باید مجازات شود چون ممکن است دلواپسان ومداح هان دیگر مثل مطیعی مجددا سوء استفاده کند پس باید انچنان درسی به مطیعی وامثال دلواپسان روزقدس داد که دیگرجرئت نکند فحاشی وتوهین وبی قانونی را انجام دهندوالا اش همان وکاسه همان می شود چون اگر بشدت برخوردیشدید نشود دلواپسان جریحه می شوند وباز کارهای کثیفشان را انجام میدهند پس لطفا قوه قضائیه برخورد شدید بکند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
1
0
به خاطر بیست نفر که در راهپیمایی هزاران نفری روز قدس شعار دادن و همه هم بازداشت شدن و خود اصولگرایان هم محکوم کردن دولت چه مظلوم نمایی میکنه!!!این کارا رو میکنه که حواس مردمو پرت کنه از تحریم های جدید. والله مطیعی سالهای قبل هم میخوند، اگه انتقاد اینقد سخته، پس چرا زمان احمدی نژاد همین حامیان دولت پدر احمدی نژاد رو درآورده بودن!!!
نظرات شما
پیشخوان