تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
مرتضی مبلغ :

حتما رای بدهیم

همان موقع که در حال رفتن به شعب اخذ رای بودم احساس می‌کردم که این دوره از انتخابات شرایط ویژه‌ای دارد و بعد‌تر با حضور در صفوف انتخاباتی احساس کردم که مردم نیز چنین نگاه و برداشتی از این دوره انتخابات دارند.
رویداد۲۴- یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور در انتخابات، گفت: فضای عمومی کشور و حداقل تهران که از آن مطلع هستم خیلی فضای خوبی است و این نشان از توجه مردم به این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

مرتضی مبلغ در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴و در پاسخ به این سوال که آیا رای داده است، اعلام کرد: من صبح زود رفتم و رای دادم. فضای شهر در محل اخذ آرا شلوغ است.

او ادامه داد:‌‌ همان موقع که در حال رفتن به شعب اخذ رای بودم احساس می‌کردم که این دوره از انتخابات شرایط ویژه‌ای دارد و بعد‌تر با حضور در صفوف انتخاباتی احساس کردم که مردم نیز چنین نگاه و برداشتی از این دوره انتخابات دارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حضور در انتخابات، گفت: فضای عمومی کشور و حداقل تهران که از آن مطلع هستم خیلی فضای خوبی است و این نشان از توجه مردم به این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

مبلغ در پایان نیز از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
برچسب ها: مبلغ ، اصلاح طلب
نظرات شما
پیشخوان