تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
حسن رسولی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ با اشاره به نتایج اولیه انتخابات تاکید کرد

تشکیل مجلس کارآمد در مقابل تندرو‌ها

همین که ما درصدد تشکیل مجلس کارآمد و همراستا با مطالبات واقعی مردم برآمده‌ایم یعنی آنکه نمی‌خواهیم افراد تندرو در مجلس تکرار شوند.
رویداد۲۴- عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پیام مشارکت حداکثری در انتخابات را چنین توصیف کرد که ما در این دوره از انتخابات دو پیام اصلی برای جریان رقیب داشتیم. اول آنکه ما در این انتخابات حضور پیدا کردیم تا بر اصل صیانت و حفاظت از رای و مطالبات مردم تاکید داشته باشیم و همچنین مترصد آن بودیم تا مجلسی تشکیل شود که کارآمد و همراستا با مطالبات واقعی مردم باشد. 

حسن رسولی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ ضمن اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات در پاسخ به دعوت اصلاح طلبان برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی، گفت: تاکید اصلاح طلبان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین ارائه لیست ائتلافی به رغم تمامی حاشیه‌ها و موانع پیام آور این مهم بود که اساسا گفتمان اصلاح طلبی در عرصه انتخابات همواره تاکید بر قانون مداری و اخلاق مداری دارد که در این دوره از انتخابات نیز ما شاهد آن بودیم. 

این عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان از حضور حداکثری در انتخابات چه پیامی را برای جامعه هدف خود داشتند و اساسا مخاطب این مشارکت بالا در هفتم اسفند چه کسانی بودند، اعلام کرد: ما در این دوره از انتخابات دو پیام اصلی برای جریان رقیب داشتیم. اول آنکه ما در این انتخابات حضور پیدا کردیم تا بر اصل صیانت و حفاظت از رای و مطالبات مردم  تاکید داشته باشیم و همچنین مترصد آن بودیم تا مجلسی تشکیل شود که کارآمد و همراستا با مطالبات واقعی مردم باشد. 

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استراتژی حضور حداکثری اصلاح طلبان در انتخابات به معنای رای منفی به جریان تندرو در مجلس بود، گفت: همین که ما درصدد تشکیل مجلس کارآمد و همراستا با مطالبات واقعی مردم برآمده‌ایم یعنی آنکه نمی‌خواهیم افراد تندرو در مجلس تکرار شوند. 

رسولی در پایان این دوره از انتخابات راچنین ارزیابی کرد که مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند و خوشبختانه اخباری که از این رویداد مهم به گوش می‌رسد امیدوار کننده است.
نظرات شما
پیشخوان