تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

گواردیولا: هنوز قهرمانی‌مان قطعی نیست

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل وولفسبورگ، تاکید کرد فاصله 11 امتیازی با دورتموند، به معنی قطعی بودن قهرمانی تیمش نیست.
رویداد24- بایرن مونیخ ساعتی پیش موفق شد در یک دیدار خارج از خانه برابر تیم وولفسبورگ با نتیجه 2 بر 0 پیروز شود. بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت: "به تیمم آفرین می‌گویم. با توجه به اینکه چهار روز قبل در ایتالیا مقابل یوونتوس بازی کرده بودیم، می‌دانستیم امروز کار برایمان دشوار می‌شود. در این بازی شروع خوبی داشتیم ولی به اندازه کافی حمله نکردیم.
در نیمه دوم حضور تیاگو کمک زیادی به تیم کرد. قدرت فرانک ریبری هم در نبردهای تن به تن بسیار اهمیت داشت و بالاخره گل اول بخش اعظمی از فشارها را از روی ما برداشت.
مانوئل نویر هم چندین واکنش خوب داشت که سهم او را هم در نتجه‌ای که به دست آمد پررنگ‌تر کرد. ما امروز یک گام مهم دیگر رو به جلو برداشتیم. البته میزان امتیازاتمان اگر چه خوب است اما هنوز نباید همه چیز را تمام شده بدانیم."
دیتر هکینگ ،مربی وولفسبورگ، نیز اذعان کرد:" بایرنی‌ها خیلی خوب به بازی ورود کردند. ما می‌دانستیم جایی برای تعلل وجود ندارد اما هر موقعیت خوبی که در نیمه دوم نصیبمان شد از دست رفت.
حالا باید در بازی‌های پیش رو یکی یکی امتیازهایمان را جمع کنیم تا بتوانیم وجهه وولفسبورگ را به عنوان یک تیم مدعی دوباره به آن برگردانیم. متاسفانه از تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی داریم که باید آن را کاهش دهیم."
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان