تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲۳۱ نظر

خشم عمومی از توهین نماینده ارومیه به زنان

در پی انتشار فیلمی از سخنرانی نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه پس از پیروزی اش در رقابت های انتخابات دهمین دوره مجلس، گروهی از مردم با تنظیم و امضای بیانیه ای خواستار عذرخواهی این نماینده مجالس شدند.
رویداد۲۴-در پی انتشار فیلمی از سخنرانی نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه پس از پیروزی اش در رقابت های انتخابات دهمین دوره مجلس، گروهی از مردم با تنظیم و امضای بیانیه ای خواستار عذرخواهی این نماینده مجالس شدند.

به گزارش رویداد۲۴، سخنان توهین‌آمیز و ضد زن «نادر قاضی‌پور» نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم - و دهم - و تنها ساعاتی پس از حصول اطمینان از پیروزی‌اش در رقابت‌ انتخابی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده است که در ستاد خود و در حضور زنان و مردانی به زبان آورده که او را وکیل خود برای دفاع از حقوقشان برگزیده‌اند و رأی اعتمادشان را به امانت به او سپرده اند.

در این موج که با همکاری Biz Feministler بیز فمینیستلر طراحی و راه‌اندازی شده‌است از نادر قاضی‌پور به عنوان نماینده شهر ارومیه و عضو مجلس قانونگذار می‌خواهیم سریعاً از مردم ایران، علی‌الخصوص زنان ارومیه عذر خواهی کند و زین پس لب به چنین سخنان سخیف و جنسیت‌زده‌ای نگشاید.

قاضی پور در بخشی از صحبت های خود می گوید: 

- مملکت را به آسانی به دست نیاورده ایم که هر روباه، بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا (مجلس). مجلس جای کره الاغ نیست!

-  مجلس جای بچه ها نیست جای کره الاغ ها نیست جای زنان نیست. جای مردان است. [زنان را ] می‌فرستیدشان [مجلس] سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود!

-  مجلس جای سوسول بازی نیست! مردها را به مجلس بفرستید که حداقل کاری هم نکند، آن یکی کار را بتواند بکند!

این‌ها تنها بخشی از سخنان توهین‌آمیز و ضد زن وی است.

متن بیانیه ای که مردم برای عذرخواهی قاضی پور تنظیم کرده اند به شرح زیر است:
نماینده ارومیه، توهین به زنان خیانت در امانت مردم است. رسماً عذرخواهی کنید!
آقای نادر قاضی‌پور 
سلام 

مجلس شورای اسلامی، نهاد مقننه و رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در ایران است و از نمایندگان منتخب مردم تشکیل شده است. همانطور که می‌دانید نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اینکه مورد تأیید نهادهای مربوط قرار گیرند باید دارای هفت شرط باشند. این شروط عبارتند از:‌ « داشتن سلامت جسمانی در حد نعمت بینایی، شنوایی و گویایی، عدم سوء پیشینه و محکومیت قضایی، عدم سوء شهرت در حوزه انتخابیه، داشتن حداقل ۳۰ سال کامل سن برای ثبت نام، داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن، اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی وقانون اساسی واعتقاد و التزام عملی به اسلام و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه». در هیچ کدام از شروط دیده نمی‌شود که زنان از حق کمتری نسبت به مردان در نامزدی و ورود به مجلس شورای اسلامی برخوردارند.

شما با "کره الاغ" و "روباه" خواندن زنان آنها را شایسته نمایندگی مجلس نمی دانید و حضور زنان را در مجلس "بی فایده" و حتی "خطرناک" تلقی کرده، نه تنها آشکارا به زنان توهین می کنید بلکه با بی احترامی و به رسمیت نشناختن اصول و قوانین جمهوری اسلامی دراجازه ورد زنان به مجلس، تنها ساعاتی پس از اعلام پیروزی در رقابت انتخاباتی به اعتماد مردم و رأی آنان دهن‌کجی می‌کنید. 

چنین تفکرات جنسیت‌زده‌ای در مجلس قطعاً به تنگ‌تر شدن حلقه حقوق زنان از سویی و عادی‌سازی خشونت‌های پنهان و آشکار جنسیتی می‌انجامد و جامعه را هر چه بیشتر به سوی ناعدالتی و مردسالاری سوق می‌دهد.

ما فکر می‌کنیم نماینده ارومیه در مجلس قطعاً باید به احترام اعتماد و رأی مردم ارومیه به موضوعات مهم و تاثیر گذار بر زندگی مردم در این منطقه بپردازد و نه آنکه همکاران آینده خود را با کره‌الاغ و روباه خطاب و حضور آنها در مجلس را ناکارآمد بخواند. مشی جنسیت زده شما نه تنها به بهبود مسا‌یل مردم ارومیه کمکی نمی‌کند بلکه قطعاً مانعی برای پیشرفت تمام ایرانیان به سمت جامعه‌ای برابر خواهد بود.

از شما به عنوان نماینده شهر ارومیه و عضو مجلس قانونگذار می‌خواهیم سریعاً از مردم ایران، علی‌الخصوص زنان ارومیه عذرخواهی کنید و زین پس لب به چنین سخنان سخیف و جنسیت‌زده‌ای نگشایید. معذرت‌خواهی کمترین کاری است که ما از شما انتظار داریم.

با احترام

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۱
با سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
44
چه کسانی بر زنان نماینده بلا می اورند ؟ نماینده های مرد یا کارمندان مجلس مهمانان مجلس
پاسخ ها
محسن حسین زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
مردم عزیز ارومیه واقعا شما این آدم رو به نمایندگی از خودتون فرستادین مجلس؟؟؟؟؟ این قراره مردم ارومیه رو معرفی کنه و مطالباتشون رو بخواد؟!!!!!!!!!!!!!
مهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
5
88
عذرخواهی کافی نیست.باید ازمجلس اخراج شود.
پاسخ ها
سوار طوفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
بیشین بابا باد بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
4
53
شما نماینده محترم چقد زود فراموش کردیدتعداد زیادی از همین زنان به شما رای دادن .شما و امثال شما قبل از انتخاب شدن مدام دم از حقوق زنان میزنید چقد زیبا و مردانه ازحقوق زنان دفاع کردید .شما که خود را بچه انقلابی میدانید آیا این جمله حضرت امام(ره) را به یاد دارید که فرمودند از دامن زن مرد به معراج میرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
71
شورای نگهبان پس داره چکار میکنه که اینا باید نماینده باشن
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
73
عذر خواهی شاید دل مردم را خنک کند
ولی نه حماقت رای دهندگان به این انگل را توجیه می‌کند
نه تفکر کثیف او را عوض می‌کند
پاسخ ها
رضا رواقچی از ارومیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
عذرخواهی به چه دردی میخوره؟ یعنی هرکسی هرناسزایی که در شأن خودشه به مردم نسبت بده بعد با یه ببخشید سرشو بندازه پایین و بیاد به یه همچین جایی؟؟؟؟؟؟؟؟ ببین کسانی که هیچی نبودن و همین مردم راهی پایتخت کردنشون با بی جنبگی و گرفتن حقوقای کلان و سوء استفاده از جایگاهشون چجوری آبروی یه مردم بزرگی رو میبرند!!!!!خواهش میکنم نمیشه یه کاری کرد؟ که ایشون به مجلس نرن؟
سوار طوفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
احمق خودتی که به اکثریت مردم ارومیه که به قاضی پور رای دادند اهانت میکنی! ضمناً افکار تو و امثال تو هست که عین انگل افتاده به جون مملکت! برو خودت رو اصلاح کن و مردم رو از شپش و کنه مغز تهی و پلیدت بی بهره ساز...
رضا
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
سوار جان پیاده شو با هم بریم.
انگل نیست ولی خدایی ارومیه که شهر باکلاسیه من اومدم با مردمش برخورد داشتم و دارم.
ولی ناموسا این قحط آدم بود که بفرستین مجلس؟
هاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
59
واقعا متاسفم که مردم ارومیه به چنین فردی رای دادند واقعا ایشان مدرکشان راازکجا گرفتند براستی جای تاسف دارد
پاسخ ها
ارومیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
پشیمانیم از رای دادن به ایشون اخراجش کنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
51
نه تنها نبايد بزارن اين آدم پاش برسه مجلس بلكه بايد به جرم توهين محكوم شه
حمیذرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
49
عذر خواهی فایده ای ندارد این مرد نمای بی هویت باید رد صلاحیت شود وبه زباله دانی در بیابانهای ارومیه فرستاده شود
یک جوان این مملکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
4
50
با سلام
واقعا این شخص لیاقت اعتماد و رای مردم رو به هیچ عنوان ندارد و شایسته نشستن بر روی صندلی مجلس را ندارد
چطور مردم تبریز و ارومیه برای یک حرف کوچک در برنامه فتیله ها به خیابانها ریختند و خواستار عذرخواهی و توقف برنامه کودک شدند اما حالا در مقابل این همه توهین و بی ادبی به خواهران و مادران خودشان ساکت نشسته اند و سکوت کرده اند
واقعا این شخص توان درست صحبت کردن ندارد و فهم این را
ندارد که همین زنان و مادران و مردان به ایشان رای داده اند
عذرخواهی این شخص هیچ فایده ای ندارد چون عقیده وافکار این شخص همین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
38
کلمه سلام برای شما زیاد است وهرکسی لیاقت این احترام را ندارد شما به مادران وخواهران این خاک مقدس وشهید پرور توهین کردین وبینش وارای مردم محترم ارومیه را زیر سوال برده اید رییس محترم مجلس برای برکناری شما باید از نمایندگان محترم مجلس نظرسنجی بعمل اورد متاسفم برای خودم که که مجلس ما جایی را برای شما در مجلس درنظر بگیرد ولی امیدوارم وامید دارم بابرکناری تو دل مردم صبور ایران را شاد ولیاقت رییس مجلس را نظاره گر باشیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
42
عذرخواهی چیه؟ باید استعفا بدهد
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
48
وقتي كارگر بيسوادي رو به مجلس ميفرستيد بايدم اين حرفارو بشنويد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
به هیچ وجه نباید ارزش و مقام کارگران زحمت کش رو با چنین موجوداتی مقایسه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
38
واقعا اگر چنین سخنان زشت و بی اساسی زده باید برای اونهایی که به این آقا رای دادن متاسفم. و بقیه نمایندگان نباید بزارن چنین آدمی به مجلس بیایید....
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
5
33
ملت به اینا میگن .... حالا این به ملت میگه .... متاسفم برات نوچه اردوغان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
حرفهای تجزیه طلبانه داری میزنی کوروش، مواظب باش که داری چی میگی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
28
متاسفم از این انتخاب.دور دیگر خواب مجلس را باید ببیند.و در زمان نمایندگی شرمسار از حضور مردم بخصوص بانوان باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
6
43
از این کره الاغ این حرفها بعید نیست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
37
بیچاره مردم ارومیه به چه کسی رای دادن! و بیچاره بقیه نمایندگان که باید این کره الاغ رو 4 سال تحمل کنند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
1
23
متاسفم از این انتخاب.دور دیگر خواب مجلس را باید ببیند.و در زمان نمایندگی شرمسار از حضور مردم بخصوص بانوان باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
1
17
اوه! من اشتباه کردم! ظاهرا ایشون الان نماینده هستند! من تصور کردم منتخب جدیدن! اوکی، حله!!! بهش بگید آبو بریز اونجا که میسوزه!!!
مونا منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
29
متاسفم برای مردم ارومیه که چنین اشغالی رو به مجلس فرستادن یعنی باسوادتر ازاین کسی توارومیه نبود این ادم بدرد طویله هم نمیخوره
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
4
25
ایشان لیاقت تيمارداري کره الاغ هم ندارد وو جود او در مجلس لکه اي تنگ برای آذربایجان است
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
19
این همون نیست که آخر سخرانیهاش میگه به عشق حسین یاحسین اینا دیگه کیند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
3
21
علاوه بر عذرخواهی از بانوان حتما" و حتما" باید از زبان فارسی و متکلمین به این زبان زیبا و شیرین نیز عذرخواهی کند . هنوز یادمان نرفته که این فرد در واکنش به برنامه فیتیله (که هیچ حرف زشتی در آن برنامه نبود) در صحن علنی مجلس چه جار و جنجالی بپا کرده و خشونت و زشتی کلام را به نهایت رساند .
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
17
در شأن مجلس حضور چنین مفاسدی نیست عدم‌ت آیید این بی فرهنگ وظیفه شورای نگهبان بود
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
2
17
در شأن مجلس حضور چنین مفاسدی نیست عدم‌ت آیید این بی فرهنگ وظیفه شورای نگهبان بود
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
30
من یه آذری زبانم. ما رو با این آغا قضاوت نکنید. پزشکیان هم از ماست.
پاسخ ها
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
درود بر دکتر پزشکیان،حتی در مثال هم این دو رو با هم مقایسه نکنید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
درود بر پزشکیان
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
آذری زبان نداریم.آذری اسم مکان هستش برادر .زبان مردم آذری ترکی هستش.مثلا زبان مردم ایلام کردی هست ایلامی زبان که نیستند.و یا کرجی که زیان نیست زبانشون فارسی است و مکانشون کرج است امیدوارم منظور خود را رسانده باشیم.زبانی بنام زبان آذری نداریم این حکایت شوونیسم فارس است که میخواهند بگویند تو ایران ترک نداریم.بلکه آذری داریم که شاخه ای از آذری باستان و پهلوی است!!! هشیار باشیم و نسنجیده خود را دامن شوونیستها نندازیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
30
من خودم اردبیلی و آذری هستم و از سخنان این چنین شخصی به شدت ناراحت و سرخورده شدم کاش من یک آذری نبودم خدا این شورای نگهبان لعنت کنه که باعث اصلی این آبروریزی نمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
نه آقا به آذری بودن خودت افتخار کن.پزشکیان هم نماینده هست.ربطی به آذری بودن نداره.این آدم متاسفانه.....
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
ای کاش همه نمایندگانمون پزشکیان بودند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
38
4
چه ملتی هستیم ما. این ادم تو محل ما زندگی میکنه و باید بگم اگر تو کل مسئولین یک نفر ادم باشه این بنده خداست. اخه ساختن یک فایل صوتی چه ارزشی داره که همچین قضاوتایی میکنید.
پاسخ ها
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
برادر من فایل صوتی کجاست؟؟؟؟؟؟؟ فیلمش هست یعنی فایل تصویری!!!!!!!! بفهم
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
فیلمش هست و خیلی هم واضح، لطفا سرتون رو از زیر برف در بیارید
ناشناس
| France |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
تو محل شما زندگی می کنه یعنی منظورت اینه که تو روسیه زندگی می میکنه؟؟ خیلی با مزه ای!!!!
غلامحسین ادیب نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
27
من اذری هستم وشرمدارم چنین سخنان سخیف وبی ادب اززبان یک اذری خودفروخته ومزدورکه بخاطرپست ومقام وحب دنیا خودرابه هرشکلی درمیاورندانوقت به دیگران صفت روباه میدهد شرمت باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
27
عذرخواهى كافى نيست، اين شخص صلاحيت ورود به مجلس را ندارد و براى اظهار چنين سخنانى بايستى تحت پيگرد قانونى قرار گيرد،
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
20
21
شخصیت این مرد نمایانگر شخصیت همون شهریه که بهش رای دادن.
پاسخ ها
کامران
| Germany |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
این حرفتو قبول ندارم کامران از مشهد
پریسا
| Malaysia |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
چرا اینطور میگید!!! مگه تا حالا هر نماینده نماد اون شهر بوده!!!!! به عنوان یک آذری زبان بسیار متاسفم بابت حضور چنین فردی در مجلس کشورم اون هم به عنوان نماینده شهرم!!!قطعا هرجا فحاشی باشه مردم ایران اعتراضشون رو نشون میدن حالا از هرجا که باشن چون همه یک دل هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
همه ی مردم یک جور نیستن ، ولی هر کس بهش رای داده یعنی مثل اون فکر میکنه و بدونه که اول به خودش و بعد هم به خواهر و مادر خودش توهین شده
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
با این توصیفات شخصیت شما هم مثل شخصیت احمدی نژاد هست!
ناشناس
| France |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
اگر این صحبتها ثابت بشه باید سریعا اعتبارنامه اش باطل و از مجلس اخراج شود و جه بسا تبعات حقوقی این عمل را هم متحمل شود ولی تو نیاز نیست آتش بیار معرکه شوی با این قضاوتت که دست کمی از او نخواهی داشت.
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
شخصیت شما چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
18
عذرخواهى كافى نيست، اين شخص صلاحيت ورود به مجلس را ندارد و براى اظهار چنين سخنانى بايستى تحت پيگرد قانونى قرار گيرد،
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
13
اگر شورای محترم نگهبان با این نماینده برخورد نکند واقعا در حق مردم ظلم شده است. خیلی ها رد صلاحیت شدند بخاطر مسایلی که شاید یک صدم مشکل این نماینده نباشد.
سوار طوفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
32
5
قاضی پور مرد عمل و بزرگواری است و این شماتت ها نسبت به این بزرگمرد فقط حسادت حسودان بی وجود را نمایش میدهد! اینکه مجلس جای زنان نیست حقیقتی انکارناپذیر است چرا که امام علی هرگز با زنان در مورد مسائل مهم مملکتی مشورت نکرد! حال ما که داعیه اسلامداری داریم نباید زنان را در جایگاههایی که مخصوص مردان است، راه دهیم که البته این راهیابی زنان به جایگاههای مردانه نیز ناشی از عدم مردانگی برخی از نران مملکت است! خاک بر سر مردانی که بخاطر عدم مردانگی زنان را بر راس امور نشاندند و حال باید ارگانی را برای اعاده دوباره حقوق از دست رفته مردان برپا کرد! این نظرات افرادی هم که دم از حقوق زنان میزنند نشان میدهد که متاسفانه آمار زن ذلیلی بشدت در حال افزایش است و مورد دیگری که از این آمار می توان برداشت کرد، حسادت برخی حسودان و قلوب مریض به کارکرد بی ریا و صادقانه دلسوزان مملکت من جمله قاضی پور است... قاضی پور دست مریزاد... تو در قلب آذربایجانی ها جای داری... موفق و پیروز باشی ای آزاد مرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
لابد امام علی با شما مشورت میکردن:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
قضیه فقط خانم ها نیستن ، این فرد در مورد مسائل دیگه هم مثل اسیران بعثی و .... هم حرف زد.در ضمن لحن و کلماتی که استفاده میکنه هرگز از دهن یک مرد واقعی بیرون نمیاد، شاید هم شما معنی آزاد مرد رو نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
این آقا رکیک ترین حرف ها رو در جمع مردم زد ، شوخی هایی که حتی آدم نمیتونه راحت به دوستش بگه
لطفا فیلم رو ببینید بعد حرف بزنید
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
این حرفا مانع پیشروی زنان و مردان متجدد ایرانی نمیشه. ایران ما دچار افت های فرهنگی حادی بوده و باید قدم به قدم اون ها را رفع کرد؛ اقبال گسترده به اصلاح طلب ها (اعم از زن و مرد)به خصوص در شهرهای بزرگ نشانه بلوغ و عزم ما در توسعه فرهنگی است. تفکرات امثال قاضی پور یاد هواست: به قول معروف: مه فشاند نور و سگ عو عو کند
ناصر
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
هر جا کم آوردید از رهبری و حضرت علی (ع) هزینه میکنید مرد باشید سر ... که خوردید باستید اگه مرد باشید که شک دارم
صابر
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
لطفا به نمایندگی از من آذربایجانی حرف نزن که به شخصه متنفرم از ایشون
سیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
تو سوار خرم نیستی چه برسه به سوار طوفان
تبعیض جنسیتی هیچ توجیهی نداره
شورای نگهبان باید با این مردک حقیر برخورد کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
امثال شما از این شخص حمایت کردید که حالا نماینده شده......بی ادبی وحرف زشت به زبان آوردن چه ارتباطی به زن ذلیلی دارد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
دهنتو ببند با مولا کار نداشته باش ایشون دشمن مثل تو کم نداشتند.
زن ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
جناب اقای سوار طوفان ، مثل اینکه واقعا شخصیت طوفانی داری و نمیتونی آرام و از روی منطق قضاوت کنی ..برای خودمون متاسفم و برای زنان غیور ایرانی که توی طوفان سوار بخواهی در مورد زنان اینطور قضاوت کنی ..از سخنان این به اصطلاح آقای نماینده پیداست که به خودشون هم اعتماد نداره و همکاران خودش رو متجاوز معرفی کرده ...یه کم از طوفان بیا پایین و سوار «من» وجودی خودت بشو و ببین چند « مرده » حلاجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
12
واقعا حیف اون پولی که بعد نماینده شدن این مرد بی شخصیت خواهد خورد وهمچنان اون مردم هستند که بدل میدهند
شهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
12
لطفا به مجلس نروید و استعفا کنید زیر چهار سال شرم سار همکاران خود خواهید بود و؟
شهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
13
استعفا
سید
|
Netherlands
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
10
سلام
تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
12
برای ایران که مجلسش جای اراذل و اوباش شده متاسفم برای مردمی که باعث ظهور اینچنین پدیده هایی میشوند متاسفم کاش روزی این افراد به چوپانی هم گمارده نشوند کاش اخلاق اصل اول اصول هر ایرانی باشد کاش زنان ایرانی به جایگاه اصلی خودشان برسند از زنان ارومیه معذرت خواهی میکنم شاید خودتان مقصرید
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
10
زن کسی هست که مردان زیاد و شهیدانی تربیت کردن واز دامن زن مرد به معراج مرود اقای نماینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
9
4
بابا بنده خدا داغ بوده نفهمیده چی داره میگه
پاسخ ها
مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
درست است حالت روانپریشی دارد داغ می کند وبهتر است نمایند ه مردم نباشد.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
6
خلایق هر چه لایق
محسن
|
Germany
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
3
15
مردم عزیز ارومیه خداوکیلی به چیه این رای دادین
مسعود پزشکیان نمایینده بافرهنگ تبریز کجا و این بی سواد بی ادب کجا
ارومیه ادم باسوادتر از این نبود
یاشاسین آذربایجان
حیف آذربایجان که یکی از نمایندهاش اینه
محسن
|
Germany
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
3
10
مردم عزیز ارومیه خداوکیلی به چیه این رای دادین
مسعود پزشکیان نمایینده بافرهنگ تبریز کجا و این بی سواد بی ادب کجا
ارومیه ادم باسوادتر از این نبود
یاشاسین آذربایجان
حیف آذربایجان که یکی از نمایندهاش اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
6
بهترین آرایش زنان ترک.ترک بودنشان می باشد.زنان ترک باجواهرات زیبا نشده بلکه جواهرات را زیباتر نشان می دهند چرا که هر زن ترک خود یک جواهر بسیار زیبا می باشد.یاشاسین ارومیه آذریلری
پاسخ ها
كوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
لطفا نظر منحوس بي فكر خودتون رو به زنان ترك نسبت ندهيد تمام زنان ايران زمين جواهر هستند بجز آن دسته از زنان كه خود را برتر مي بينند
رضا
|
Canada
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
9
درورد بر آذری ها و ارومیه ای هایی که از این آدم اعلام برائت می کنند. من چند سالی در ارومیه زندگی کرده ام و با اطمینان می گویم که قاضی پور را خیلی از همشهریانش هم آدم بی شخصیت و لمپنی می دانند که با بازی با احساسات قوم گرایانه بعضی از افراد ساده لوح و سوء استفاده از مشکلانی مانند خشکی دریاچه ارومیه، یک برنامه طنز تلویزیونی یا باخت های تیم والیبال! سوار بر موج می شود و از مردم رأی می گیرد. ایشان حتی مشکل شخصی و عدم توانایی یا بی استعداد بودن خود در ادای کلمات فارسی را به همه آذری ها تعمیم می دهد تا احساس ترحم یا تعصب مردم را بر انگیزد و به فارس ها و سایر اقوام توهین کند، در حالی که هیچ ایرانیِ با اصالت و وطن پرستی مشکلی با زبان یا لهجه کسی ندارد و اصلاً زیبایی این کشور به تنوع اقوام و زبان ها و لهجه هاست. به نظر من ایشان به دلیل توهین به بخش زیادی از ایرانیان، عدم داشتن شخصیت و وقار نمایندگی و دارابودن احساسات تجزیه طلبانه که در همین سخنرانی سخیف اش هم نمایان است، باید از راهیابی به مجلس و اشغال یکی از مهم ترین جایگاه های تصمیم گیری کشور محروم گردد.
احمد
|
United States of America
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
5
باسلام و خسته نباشید
حتما باید این نماینده عوض شود وجایش یکی باسوادتربرود
باتشکرزیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
6
واقعا اگر این اظهارات درست باشد نباتی اجازه داد ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی خدشه دار شود ایشان یا روانی است یا اصلا تربیت ندارد که در هر صورت شایستگی حضور در مجلس را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
4
ببینم کاره این اقا بده یا کاره بچه های فیتیله این مرد شخصیت خودشو شهر شو بقیه ترکا رو که ادعاشون میشه زیره سوال میبره ! قدیمیا در مورده ترکا حق داشتن پس یه چیزی میدونستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
5
واقعا برای این آقا و دویست هزار نفری که بهش رأی دادن و این مملکت که امثال این آقا نماینده ی مجلسشن متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
3
دراصل ضد انقلاب اینها هستند که ابروی کشور گرامی برند
ترک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
4
مردم با فرهنگ ارومیه ثابت کنید ایشان نماینده شما نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
4
وای بر مردم ارومیه با این نمایندشون خود زنان غیور ارومیه باید اعتراض گسترده داشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
پس احمدی نژاد تقصیر نداشت که مجلس را طویله خواند. اون غیب گو نبود اما واقعیات رو میدونست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
14
4
این نماینده یک هدیه است از طرف مردم
دلاور ارومیه به مجلس.
شاد و خرم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
معنی جدید دلاور در فرهنگ لغت= هتاک، لمپن، بی سواد، نادان،بی مایه
كوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
سلام به مادرت برسون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
10
ننگ بر این رذل و اوباش که با پوشیدن کت و شلوار شکل انسان بخودش گرفته و هر چه لیاقت خودشه نثار دیگران میکنه. من دوران مقدس سربازی رو در ارومیه سپری کردم و واقعا یکی از بهترین دوران زندگیم رو با مردم فهیم ارومیه بودم و تاسف میخورم که چطور این ملت با شعور و فهیمی این بی شخصیت رو روانه مجلس کردند.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
9
پوزش اصلا معنی ندارد تفکر این شخص مایه ننگ مجلس است متاسم بر ملتی که به این شخص رای داده اند واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
9
یعنی مجلس جای امنی برای زنان نیست ؟؟ اونجا سر زنها چه بلایی می آرند . ایشون چند سال نماینده بودند چی دیدن که اینطوری صحبت میکنن .. شایدم خودشون تو مجلس به دید بد به خانمها نگاه میکنن و فکر میکنن همه اینطوری هستند ؟؟؟
عذر خواهی نه تنها از زنان از مجلس هم باید عذر خواهی کنند به همه توهین کردند حتی به اعتماد کسایی که بهشون رای دادند
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
8
آیا چنین ادبیاتی مناسب نماینده مجلس هست ؟؟ منتخب مردم ؟؟ اون هم تو جمع عمومی چنین الفاظ رکیک به کار ببرند که اینجا احتمالا روشون نشده کامل بیارن ؟؟؟؟
این همه رد صلاحیت شدند ایشون چطور رد صلاحیت نشدند قبلا همه صحبت هایی از ایشون پخش شده بود ؟؟ باید مجلس رسیدگی کنه ؟؟؟؟
من فارس هستم ولی مردم ارومیه رو دوست دارم مهربون و باشخصیت هستند
هیچ ربطی به آذری بودن نداره .. ما همه مسلمانیم و ایرانی .. همه قومیت ها قابل احترامند . لطفا هیچ وقت قومیتی را بد خطاب نکنین . با هم یکی باشیم تا بتونیم پیشرفت کنیم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
8
سلام به همه
من خودم آذربایجانی هستم و از شورای نگهبان تقاضا دارم آرای این فرد کثیف رو باطل اعلام کنند هر چه زودتر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
واقعا جای تاسف دارد شنیدن این حرفهای ناشایست از زبان نماینده مردم,این نوع فحاشی به قومیت های مختلف و تمامی زنان این مرز بوم بی سابقه است .حتما باید با این نوع سخنرانی ها برخورد شود
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
شورای نگهبان که ادعا میکنه از جیک و پوک همه خبر داره، اونوقت نمیدونه این یارو چقدر آدم بی ادب و سخیف و حیوان صفتیه. به خداوندی خدا قسم میخورم که اون فوق لیسانسش رو هم از یه دانشگاه درب و داغون و با دغل بازی و رشوه و تهدید استادا گرفته. اصلا حاضرم قسم بخورم که دیپلمش رو هم به زور گرفته و بعد با انواع و اقسام نیرنگ بازی ها تا فوق پیش رفته. دور بعدی مجلس دکترا هم از یه طویله ی دیگه میگیره. بعد به همه ی دنیا توهین می کنه و فحش ناموس میده. خاک بر سر همه ی ما با این نماینده هامون. بقیه شون هم (بجز عارف که استنفورد درس خونده و رتبه ی دوم کنکور بوده) دست کمی از این حیوان ندارن. فقط مثل این سوتی نمیدن و دستشونو رو نمیکنن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
9
من هم آذری زبان هستم و از همه مردم شریف ایران به دلیل اهانت این شخصیت بی لیاقت عذر خواهی میکنم..و افتخار میکنیم به داشتن نمایندگانی همچون دکتر پزشکیان...
یوسفی
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
سلام ضعف شورای نگهبان در این موضوع کامل مشخصه ، جای تاسف داره برای نظام ما که به همچین افرادی صلاحیت می دن.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
12
با سلام
1 اگر این فیلم واقعی نیست این آقا باید در دربرنامه زنده تلویزیونی صحبت کند و خودش رو تبرئه کند
2 اگر این فیلم واقعی است این آقا باید اخراج بشه ( قابل توجه آقای لاریجانی ) ( آقای لاریجانی ریاست قوه قضائیه ) این آقا به همه مادران سرزمین و همه خواهران شما و دختران شما توهین کرده پس از ناموس خود دفاع کنید همانگونه که امثال باکری ها و همت ها جهان آراها چمران ها از ناموس ایران زمین دفاع کردند
3 مردم محترم ترک زبان چه آذری چه تبریزی چه ارومیه چه سلماس چه اردبیل میگویند شما در غیرت و ناموس پرستی بیهمتا هستید پس همانگونه که برنامه فیتیله را بایکوت کردید نشان دهید که از دلاوران کرد و لر در ناموس پرستی هیچ کم ندارید تا درس عبرتی باشد برای همه جهان که بدانند زن ایرانی ارزش و بها دارد
4 قابل توجه این شخص که به ما زنان توهین کرده برو فیلم محمدرسول الله مصطفی عقاد رو ببین اونجا که میرن یمن پادشاه یمن که مسلمون هم نیست به عمر میگه ای عمر در بین زنان به مادرخودت احترام کن تو حتی به مادرت هم رحم نکرده پس دیگه اسم اولاد رسول الله رو نیار
پاسخ ها
مهدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
شما اول سواد سیاسی خودتو بالا ببر که بفهمی لاریجانی رئیس قوه مقننه هستش نه قضاییه بعد بیا کامنت بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
کاش بعضیا نصف نصف سواد فاطمه رو داشتن.
روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
7
فقط اصلولگرایی شرط انسانیت نبست این آقا هم اصلولگراست خاک بر سر ما که این آقا می خواهد 4سال برای ما قانون گذاری کند
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
3
11
مبارکه کسایی باشه که بهش رای دادند....حتما با نظراتش موافق بودند که بهشرای دادند
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
10
برای مردم ارومیه متاسفم با این نماینده بی تربیت شان. یعنی این آقا نماینده مردم با تربیت و غیور ارومیه است؟؟؟
برای شورای نگهبان هم بسیار بسیار متاسفیم.
روناک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
9
سلام مردم اومیه برچه اساس به این فرد فاشیست رأی دادن ؟دوستان آذری ما همیشه آگاه به مسائل بودن جای تاسف است.باید باید بااین مورد به طور جدی برخورد شود این فرد الان قانون گذارکشوراست!!!
پریسا
|
Malaysia
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
4
تاکنون نمایندگانی بودن که در شان مردم شهری که انتخابشون کردن نبودن!!. به عنوان یک آذری متاسفم از سخنان این شخص اما درست نیست شخصیت یه فرد رو معادل شخصیت مردم مهربون و خون گرم و محترم ارومیه بدونیم. هرجا فحاشی و بی حرمتی باشه قطعا مردم ایران سکوت نخواهند کرد. بیاین حداقل ما اگاهتر باشم و اگر چیزی رو نادرست میبینیم از راه درستش حلش کنیم.
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
8
بایدمحاکمه وحداقل اخراج شود.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
بنظرم این شخص هویت خودش رونشون دادمجلس جای این جورشخصیتهانیست متاسفم برای این انتخابمون من اذری زبانم وبچه ارومیه کاش این نشانه ننگونمیفرستادیم اونجاچون حتمادراینده بیشترابرومون میره پس لطفادرتاییدصلاحیتش تجدیدنظرشه خواسته تمام اذری زبانهاست
من یک آذری زنجانی هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
11
ازتمام فارس زبانها وبانوان باغیرت کشورمان خواهش میکنم سخنان
این فرد بی ادب را بحساب آذری زبانها نگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
5
واقعا متاسفم برای کسانی که به این آقا رای دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
6
برنامه فیتیله رو یادتون میاد؟ همین اقا اومده بود جارو جنجال راه انداخته بود که به ما توهین شده حالا خودش اومده به کل ایران و همه توهین کرده از نماینده ها میخایم اعتبار نامه این فرد رو تصویب نکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
7
خلایق هر چه لایق
متاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
متاسفم نه به ادمی که برای منافعش ممکن است هر حرفی بزند یا هر کاری بکند بلکه متاسفم به شورای محترم نگهبان که چه کسانی را تایید نموده و چه کسانی را رد کرده است و تاسف به مردمی که عالمانه و عامدانه به صاحب این تفکر رای داده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
5
اشکال نداره چنین جمعی که به این رای میدن خودشون حتما تایید میکنن حرفاشو تا باشن بهتر فک کنن،،راستی حتما فک میکنه دونالد ترامپ هههههه من از همه معذرت میخدام بخاطر اینکه جمعیت ایران با چنین ادمایی میشه 80میلیون نفر
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
خاک تو‌سرش....
لیاقت مردمی هست ک این نفهم رو انتخاب کردند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
سلام میخواستم این آقا نفقط ارومیه به کل شعور مردم ایران توهین کرده باید صلاحیتشرد شود وزیر کشور به جای اینکه به اعتراضات اصول گرایان بپردازد باید این آقا رد صلاحیت کند.
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
5
من كلامي در وصف بي اخلاقي و بي شخصيتي نماينده اروميه ندارم فقط حرفم اين است قاضي پور تو حتي شعور كافي براي سخن گفتن را نداري چه برسد به اظهار نظر كردن درباره اشرف مخلوقات من براي مردم آذربايجان غربي ناراحتم كه از بي كسي مجبور به انتخاب اين حيوان انسان نما كه خود انتخاب بدترين از ميان بد بدترشان بوده است و از مقامات قانوني كشور تقاضاي رسيدگي به صلاحيت او و انتقال هرچه سريعتر ش به اولين تيمارستان نزديك به محل استقرارشان و از طرف يك مرد ايراني به نمايندگي از بخشي از مردان كه حرفم را قبول دارند كف پاي تك تك زنان سرزمينم را مي بوسم و خاك پاي زنان كشورم را سرمه چشمانم مي كنم و مي گويم نه تنها زنان از مردان كمتر نيستند بلكه تاريخ به ما فهمانده كه حتي آنها از مردان قوي تر و درست كار تر بوده اند و از خدا مي خواهم خودش به فرياد زنان كشورم رسيدگي كند كه حتي از حداقل حقوق شهروندي نيز محرومند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
این کلمستان (اقای قاضی پور) حامی سرسخت آن کلمستان (آقای احمدی نژاد )بود .
یه آدمهای کج و معوج به زبان ترکی میگویند کلمستان
انشاالله شما کلمستان نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
به به ببین سران مملکت ما کیا هستن. اون از احمدی نژاد. اون از کوچک زاده. اون از قاض پور. اون از.......
Dimo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
رأى دادن ب همچين شخصيتى مثل اين مي مونه كه بكى بياد جلو چشمات به خودت و خواهر مادرت فحش ناموسى بده و تو براش دست بزنى و تاييدش اين حكايت اون دويست هزار نفرى كه بهش رأى دادن، اين الفاظ و فحاشى نوش جون اون دويست هزار نَفَر
مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
وجود همچین فردی در مجلس ننگ برای مملکت می باشد. ما خواستار برخورد جدی با این نماینده و برکناری وی از عرصه سیاسی می باشیم . (جای این شخص در مجلس نیست. اخراج وی از مجلس کمترین کاری هست که میشه انجام داد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
2
وقتی که فتیله به ترکها توهین کرد کجا بودین یا موقعی که خاتمی رهبر اصلاحات جوک ترکی تعریف میکرد کجا بودین
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
4
باید از این آقای بیسواد پرسید که مگر مادر شما یک زن نبوده است ؟؟!!!!!
و مگر یک زن شما را به این دنیا نیاورده است ؟؟؟؟ !!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
واقعا کسی که به بانوان یک جامعه توهین میکنه. اول از همه داره به خواهر و مادر و دختر و زن خودش توهین میکنه. واقعا پدر و مادر این احمق چه تربیتی کردن این بیشعور رو؟
حسین و نادر و لادن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
2
ما واقعا به این موجود زنده که نمیشه اسمش را آدم گذاشت متاسفیم نه تنها هویت خودش را نشان داده خانواده خودش راهم برده زیر سوال که تربیت یاد ندادند معذرت خواستن کمترین توقع از اوست من اگر جای مسئولین بودم او را از هرکاری که در ارباط با شهروندان بخصوص آذری زبانان غیور بود انفصال می کردم
پاشا
|
United States of America
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
اینجور آدما تو جامعه زیادن ولی من برای مردم ارومیه متاسفم و نمیدانم با این سرشکستگی کنارخواهند آمد یا مقابله خواهند کرد. یاشاسین آذربایجان.یاشاسین ارومیه منهای امثال این نماینده بی ادب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
افسوس
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
من نمیدونم شورای نگهبان وظیفش چیه آخه به این راحتی به مقام زن و دختر توهین میکنه،،جای همچین آدمی مجلس نیس باید چند راس گوسفند داد دستش تابره و حرف زدن رو یاد بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
بیچاره اینقدر بهش گفتن الاغ فکرمیکنه همه مثل خود شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
از هم میهن بودنم با این فرد که تنها نماد مردانگی رو ..... خودش می داند متاسفم
خدایا چی به سر این مملکت داره میاد؟
اینو شورای نگهبان تایید کرده؟؟؟؟؟
باید قانونی باشه که همچین نمایندگانی حتی اگه با قاطعیت ارا هم بالا اومده باشه از مجلس حذف و علی البدل جای اونو بگیره
اقای زن ستیز واقعا خجالت بکش بی تربیت بی نزاکت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
بنده از مردم فهيم اروميه متعجب هستم با توجه به عملكرد قبلي ايشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
2
فقط متاسف ام
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
3
سلام به کل ملت ایران زمین به خصوص اذریهای عزیز من یک اذری هستم و اهل ارومیه وعشق میورزم که اذری هستم ولی امروز افسوس میخورم به ملت ارومیه که به شخصی چون اقای قاضی پور که خود را هامی ملت اذربایجان میخواند رای دادند اقای قاضی پور نه تنها به زنان و بقیه نامزدها توهین کرده بلکه به کل اذربایجان از قره داغ گرفته تا ماکو و یکان و تبریز و اردبیل نیز توهین کرده در حالی که خود او اصلا ارومیه ای اصل نیست بلکه از روستاهای دور اطراف هشتیان است
خلاصه افسوس میخورم به ملت ارومیه که زود قضاوت کردند و به قاضی پور رای دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
متاسفم شورای نگهبان.؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
4
من متاسفم برای ایشان .فکر نمیکنم ایشان لیاقت نمایندگی رو داشته باشند.ناظرین محترم لطفا بیشتردقت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
2
جالبه رفتار این نماینده چقدر به رفتار ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شبیه هست. بیایم کمی متفاوت فکر کنیم. شاید سیاست اینه که همچین چهره ای باید در ایران معرفی بشود تا به دنیا (مثلا آمریکا) نشان بدهیم که تنها آنها نیستند که در کشورشان دیوانه دارند، و ما هم میتوانیم داشته باشیم. شاید نماینده ها بازیگرانی هستند که هرکدام یک نقش را بازی میکنند و نقش قاضی پور این بار منفی بوده است. اگر غیر از این باشد، نباید اجازه داد همچین فردی با این تفکرات در ایران زندگی کند چه برسد به اینکه نماینده یک ملت باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
از غبار فکر باطل پاک بایدداشت دل
تا بداند دیو که این آیینه جای گرد نیست
مرد پندارند پروین را چو برخی اهل فضل
این سخن را گفته نیکوتر که پروین مرد نیست.
تنها ابلهان یه مردم توهین می کنند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
1
پشتش معلوم نیست به کجا گرمه که انقد بی پرده حرف میزنه.
این قاضی پور یه انگله.شورای نگهبان معلوم نیست با خودش چندچنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
پشتش به همون های که بهش رای دادند گرم است....مشکل همینه خود مردم بزرگش کردند
صديقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
اين آقا وقاحت رو از حد گذرونده. اميدوارم رييس مجلس وبقيه نماينده ها كمى غيرت از خودشون نشون داده و به ايشون يه گوشمالى جانانه بدن.
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
2
شهر که شلوغ میشه غورباقه 7تیر کش میشه!!! لازم است یاد آوری کنم در اسلام (دین حقیقی که الله برای انسانها در نظر گرفته) نقش زن بسیار بسیار بسیار ظریف و حائز اهمیت است بطوری که پیامبر اسلام (ص) درباره دخترش آن احادیث زیبا را بیان نمودند... این مرتیکه شیاد زن انسان را که خدا خلق کرده با خر مساوی قرار داده و بعدا گفته منظورش زنان ارومیه نبودند؟؟!؟!؟! این مرتیکه و امثال ایشان حزب الشیطان هستن و از طرف انگلیس و روسیه ماموریت دارن تا تفرقه در کشور بیندازن... در همین تریبون از رهبر و امام وقت تقاضا دارم با اصول اسلامی و عرفی این به اصطلاح نماینده را مجازات کند چون به زنان یک ملت اسلامی و کهن توهین کرده.
انا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
یکی باید به این مردک بی لیاقت بگه که اگه کره خر ها جاشونتو مجلس نیست ,پس خودت میخوای بری چه غلطی بکنی,,یک نفر که از شخصیت وفهم و شعور محرومه که جاش تو مجلس نیست,تقصیر شما زنهاست که بجای رای دادن به هم جنساتون به همچین ادمای نفهمی رای میدید متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
بیچاره عموهای فیتیله ای همین آدم چه جاروجنجالى بپا کرد. اگه قرار باشه این مرد تو مجلس بمونه خودم مجلس روی تو سرش خراب میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
واي بر مردم ايران كه اينان برايشان تصميم ميگيرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
متاسفم ازداشتن چنین نماینده خودخواهی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
1
ارومیه شهری با ترکیب قومتی کورد و تورک که هر ساله فقط بخاطر تعصب های قومیتی خیلی از کاندیدها رد صلاحیت می شوند امسال هم دکتر خان احمد زاده و سمیتکو بخاطر افرادی مثل قاضی پور رد صلاحیت شدن چون کورد بودن ! الانم ایشون مستقیم انتخاب شده و 2 تا کورد و 2 تا کورد رفتن مرحله دوم انتخابات که اونها هم متاسفانه بهتر از قاضی پو نیستن!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
4
اقای به ظاهر نماینده سریعا از ملت ایران به خاطر سخنان جاهلانه عذرخواهی کن وبه حرمت همه مردان وزنان مسلمان ایران از نمایندگی مجلس استعفا کن که شایستگی ان را نداری وباعث شرمساری رای دهندگانت شده ای.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
کسانی که از دیدن برنامه فتیله غیرتی میشن و خونشون بجوش میاد بعید نیس به همچین احمقی رای بدن
مجید از تهران
|
United States of America
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
واقعا متاسفم ....ببینم هموطنانی که بابت برنامه فیتیله اعتراض خودشونو به اونصورت ابراز داشتن و براشون مایه افتخار بود ...آیا برای این توهین که واقعا مستحق اعتراض هستش چکار میکنن .....کسی دیگه بگه من ترکم و اله بله من براش جواب خوب دارم اگه کاری نکنید پس از حیثیت خودتون دفاع کنید و گرنه حرف از غیرت و نامبر وان بودن نزنید .....ببخشید نتونستم جلو حرف دلمو نزنم هنوز متعجبم چرا این آقارو انتخاب کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
2
رویداد بهانه ی خوبی دست گرفتی مردم را سر کار بزاری .
بجای روشنگری و آگاهی صفحات خودت را پر از لجن پراکنی کردی.
عجب رسالتی
مجید از تهران
|
United States of America
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
2
0
واقعا متاسفم ....ببینم هموطنانی که بابت برنامه فیتیله اعتراض خودشونو به اونصورت ابراز داشتن و براشون مایه افتخار بود ...آیا برای این توهین که واقعا مستحق اعتراض هستش چکار میکنن .....کسی دیگه بگه من ترکم و اله بله من براش جواب خوب دارم اگه کاری نکنید پس از حیثیت خودتون دفاع کنید و گرنه حرف از غیرت و نامبر وان بودن نزنید .....ببخشید نتونستم جلو حرف دلمو نزنم هنوز متعجبم چرا این آقارو انتخاب کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
3
1
بد دهن هست
ولي در کشوري که تعصب حرف اول رو ميزنه بايد چنين شخص پر تعصبي بره مجلس وقتي اهانت هست به تمام اقوام ايراني به غير از فارس ها و تمامي جوک ها با توجه به منطقه واسه اهالي اون منطقه هست به غير از فارس ها
پس چنين فردي نيازي که بره و براي اولين بار جسارت توهين به فارس هارو به خودش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
2
واقعآ متاسفم . نماینده مجلس که نمیتواند زبان و افکارش را کنترل کند چطور میخواهد قانون گذار کشور باشد به نظر من هر چه گفته لایق خودشه. باید باهاش برخورد جدی شود تا درس عبرت برای بقیه شود . بی ادب
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
3
متاسفانه یک عده دلقک پرستند واین مرد دلقکی بیش نیست چون وقتی در مجلس هر کسی را به نحوی مسخره می کند یک عده تحویلش می گیرند وقتی با هوچی گری کارش را پیش می برد یک عده تحویلش می گیرند ان موقع فکر کرده ادم شده ولی ادم بشو نیست مردم ارومیه وظیغه دارند بر علیه ایشان شکایت وادعای حیثیت بکنند. 
نادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
حالا که دهنت لق شده - رای منو پس بده
رشدیہ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
2
از غبار فکر باطل پاک باید داشت دل
تا بداند دیو که این آیینه جای گرد نیست
مرد پندارند پروین را چو برخی اهل فضل
این سخن را گفته نیکوتر که پروین مرد نیست .
گوهر رخشنده اکلیل مفاخر عصر پروین اعتصامی
از ظاهر آدما به با طنشان نمی شود پی برد .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
اینم از قدرت شورای نگهبان
پس راست میگن
شورای نگهبان واسه ی چیز دیگس
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
2
نماینده هر شهر نماد اون شهره چون مردم انتخابش کردن مردم عزیر ارومیه متاسفم که خودتونو نشون دادید
پاسخ ها
سیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
ربطی به مردم ارومیه نداره طرف بعد از اینکه از پیروزیش مطمئن شده ذات کثیفش رو نشون داده قبل از انتخابات قطعاً این حرفا رو نمیزده ...
اصفهاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
6
ايراني نيستي اگه خودت از مجلس نري بيرون!!! شما منو ياد اعراب دوران جاهليت مي اندازي!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
3
متاسفم برای شورای نگهبان که فله ای افراد بی لیاقت را تایید میکنه وآزاد مردان را به همین صورت رد صلاحیت میکنه.نمایندگان باید در مجلس تحصن کنند تا این آشغال را از مجلس بیرون کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
4
توکیستی؟ ازکدامین قبیله ای؟ فرموده ای مثل آلت تیزت کردهاند ؟چه زیبا خویشتن معرفی وتشبیه میکنی .مگرعلم به عین داری که هربانویی به مجلس راه یابد بلا به سرش می آورند ؟ توخانه مات را با کجا مقایسه میکنی؟ فرموده ای مجلس جای روباه نیست .به نظرت جای کفتاراست؟ گفته ای مجلس جای کره الاغ نیست .منظورشما اینه که توآن دوران را طی نموده وبزرگ شده ای؟ وقتی من و ...جبهه جنگ بودیم بانوان ومادران وخواهران ودختران این آب وخاک بودند که باتاروپودجانشان لباس گرم بافتند وبرامن و...فرستادند درپشت جبهه زخمهایمان بستند .منتظرونگران ما ن بودند هم مرد بودند وهم زن .بچه بزرگ کردند واشک ریختند ودعا ونذرونیازبه درگه حق.اصلا منو وتو برای صیانت وحفظ ناموس مان آنجا بودیم که به دست بیگانه نیافتد .پس چرا گفته ای مرد "یعنی تو را" به مجلس بفرستید که اگرکاری نکرد آن کاردیگررابتواند بکند ....و ..خودت بگوآیا بیگانه به توشرف ندارد؟ حتم بدان که طی حکمی ثانویه به یاوه گوییت پاسخی درخور داده خواهد شد وفرصتی دوباره به مردم خوب ارومیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
5
اقای قاضیپور متا سفانه شما با تعریف کردن خاطراتی از جنگ تحمیلی خود را به عنوان یک جنایتکار جنگی معرفی میکنید. هر چند که بنظر میاید شما فیلمهای جنگی زیاد میبینید .....در مورد بی احترامی به حقوق برابری بانوان و اقایان نیز باید به عرض جنابعالی برسانم که در دین مبین اسلام نیز برای زنان و مردان حق مساوی و برابر قائل شده اند..... امیدوارم شما از تمام زنان ایران زمین عذر خواهی نمایید..........
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
6
مایه خجالت و تاسف بسیار است که یک نماینده مجلس، نگاهی اینقدر توهین آمیز و تحقیر کننده به زنان که بیش از نیمی از جمعیت مملکت کشور را تشکیل می دهند، دارد. حرف های ایشون به نوعی بیانگر این است که متجاوزین و افراد منحرف در مجلس مملکت حضور دارند و این فضا مناسب حضور زنان نیست! که در واقع بیشتر توهینی به آقایان حاضر در مجلس هست تا خانوم ها. برادر عزیز زنان باید در مجلس حضور داشته باشند تا کمتر قوانینی با دید مردانه و بدون درک شرایط واقعی زنان برای آنها تصویب شود و نه شما و نه هیچ کس دیگری نباید و نمی توانید این حق را از آنها دریغ کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
5
اقای قاضی پور بقیه مردم اگر چیزی نمیگویند مصداق ضرب المثل(جواب ابلهان خاموشی است )راپیش گرفته اند مگر میشود به ناموس ایرانی توهین شود وسکوت کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
1
4
عجب بی بیشعوری است این ادم (نمیشه بگی ادم)خداوند به اینا عقل عطا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
5
حیف اسم حسین (ع)که از دهن شما جار ی شود ..و صد حیف بر مردمی که تو را وکیل خود قرار دادن...
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
4
باید کل آذری زبان ها به این حرف ها ی سخیف واکنش قاطع نشان دهند چون در مرحله‌ اول به آنها توهین شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
عجب
میم ترک تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
من ترکم. زنان ترک جواهرند. واما قاضی پور ..آدم بدرد نخوریه.ادمی که مغزش محدود باشه ادم بدرد نخوریه. ازین نماینده ها تهران و اصفهان بیشتر داشتن تا ارومیه ..-حالا یکی دوتاشون هم خورده به تور ارومیه و شهرهای دیگه ی ترک-اگر هم تا الان بهش عده ای رای دادن علتش این بود که اون چهرشو ماهرانه قیم کرده بود. مثل خیلی از اقایونی که چهره اشونو پشت الفاظ متمدنانه یا اسلامی ---یا ایرانی کوروشی--قایم میکنن وبعدکه خرشون از پل گذشت اون چهره رو هم نشون میدن..حالا قاضی پور هم یکی ازون تفاله ها.. مجلس پر ازون ادمهاست که هر کدوم تو لحظش خودشونو نشون میدن.. زمانه یه طوری شده که دیگه سعی نمیکنیم کار خوب و مفیدی انجام بدیم. همین که کار بدی رو برای چند روز انجام نمیدیم میشیم , یه قهرمان.. مثل اون پادشاهی ظالمی که وقتی میخوابید بهترین ادم روی زمین بود,چون که هیچ ظلمی نمیکرد و مردم کمی راحت میشدن. همه مون داریم میشیم مثل اون پادشاه ظالم.. عده ای بدی میکنیم عده ای هم تایید میکنیم( ولو با سکوت)
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
3
این آقا اینقدربی سواد وبی لیاقت است که خواسته ادای عبید و....رادرآورد.فقط اخراج.
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
من بعنوان یه ایرانی متاسفم ازاینکه بایدبه افرادی ازاین قماش(بیسواداحمق)رای بدیم ومنتظرافاقه ی قانونگزاری ازاونهاباشیم پس شورای نگهبان چکارمیکنه آیاتاییدصلاحیت اینگونه افرادشکست عقلانی واعتقادی وپایبندی اعضای شورای نگهبان به نظام جمهوری اسلامی نیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
وای برمملکتی که نماینده مجلسش تو طویله بزرگ شده ..
علی
|
Korea (Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
به نظر میاد افکار ایشان کلا مستهجن است و تو مجلس هم دنبال این طور چیزها ست و جزو لات و لوت های مجلسه دست نماینده ها درو نکنه شما میفرستن مجلس از حققوف ملت دفاع کنید و ناظر بر اجرای قانون اساسی در قوه مجریه باشید ولی طبق اعترافات این فرد کارهای دیگر میکنید همینه که این کشور هشتش گرو نهشه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
4
بک احمق الاغی مثل این آبروی نظام را میبره .یه الاغی مثل این باعث د دلسردی مردم و پایین آوردن شأن مقدس زن میشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
4
واقعا برات متاسفم. خجالتم خوب چیزیه مرتیکه...
خواهشا این مرد البته مرد نیس. نر هست
این نر رو مجازاتش کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
3
از ماست كه بر ماست
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
فقط چندتا از این افراد کافیست تا جایگاه مجلس را به سطح ناکارامد و زیانباربکشاند. این فرد نمیداند که پیروزی انقلاب بدون مشارکت زنها غیرممکن بود.باید از مجلس اخراج شود توهین غیر قابل بخشش کرده
محمد
|
France
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
واقعا باید تاسف خورد اگر این ........ از نمایندگی مجلس برکنار نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
به کمپین رد اعتبار نامه قاضی پور در تلگرام بپوندید:
https://telegram.me/ghazipourrr
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
2
خاک توسرش بااین طرزفکرش ادم ازحرف زدنش خندش میگیره اخه مردم ارومیه به چی این رای. دادن مثلا این میخوادواسشون چیکارکنه به غیرازاینکه مایه ابروریزی واسشون هستش
سید از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
انتساب این شخص با آن جملات سخیف و بی ارزشی که بر زبان آورده و ماهیت خودش را نشان داده است به آذریهای غیور و دلاور که در طول قرنهای متمادی میهن پرستیشان را اثبات نموده اند ظلمی بس بزرگ در حق آذریها میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
اگر قاضی زاده فقط یک نفر را در تهران آدم میداند من در ارومیه فقط یک نفر را ... مردم ارومیه شریفتر از اینند که این احمق نمایندشون بشه قطعا اگر این اتفاق قبل از انتخابات می افتاد اون رای نمی آورد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
2
من از مردم ارومیه تعجب می‌کنم، که به چنین آدم بی شخصیت و دور از فهم رای دادند.
من از شورای نگهبان تعجب می‌کنم که به چنین فرد بی ادب و احمقی صلاحیت حضور داده است.
من از مسولان امر شاکیم که هیچ عکس العملی در قبال ایشان نداشتند.
من متأسفم، متأسفم...
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
من از مردم ارومیه تعجب می‌کنم، که به چنین آدم بی شخصیت و دور از فهم رای دادند.
من از شورای نگهبان تعجب می‌کنم که به چنین فرد بی ادب و احمقی صلاحیت حضور داده است.
من از مسولان امر شاکیم که هیچ عکس العملی در قبال ایشان نداشتند.
من متأسفم، متأسفم...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
2
اگه نوکر رهبری ؟ لا اقل مثل رهبر حرف بزن رهبر از نوکری مثل تو خجالت میکشه لطفا همه ی نظرات را نشون بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
اين فرد نشون داد چقدر حقير و پسته ......آخه يكي نيس بگه بي شعور تو نماينده مردمي يا لات سر چاله ميدون.......بدبخت عقده
تست2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
نماینده محترم شما ابروی تمامی ترکها رو برده اید
ترکها که به عمو فیتیله ای ها اینطور اعتراض کرده اند . چرا همکنون ساکت نشسته اند؟
زن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
واقعا متاسفم برای این شخص که لقب مرد را هم نمی توان به او داد.....از شورای نگهبان، مجلس جمهوری اسلامی، ریاست جمهوری، رهبری و همه مسئولان این کشور خواستارم تا این بی شخصیت و روان پریش را اخراج کنند....و به او توصیه دارم تا خودش را در اولین تیمارستان بستری نماید ...چرا که آبروی تمام مردان و زنان و تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم را برده و خواهد برد.....
عباس
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
از کوزه همان برون تراود که دراوست ....
تست2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
نماینده محترم شما ابروی تمامی ترکها رو برده اید
ترکها که به عمو فیتیله ای ها اینطور اعتراض کرده اند . چرا همکنون ساکت نشسته اند؟
امیر ابریشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
این ادم،ببخشید،این،،،، نمیتونم اسم عام براش پیدا کنم، حتما از یک زن شیر نخورده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
2
اين فرد نشون داد چقدر حقير و پسته ......آخه يكي نيس بگه بي شعور تو نماينده مردمي يا لات سر چاله ميدون.......بدبخت عقده
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
2
شورای نگهبان چیه این آدمو تائید میکنه راستی یادم رفت این فرد برای ایران و مردمش خطر داره نه برای سران
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
به نظر من شوراي نگهبان بايد ايشان را رد صلاحيت كند.....اين وظيفه شوراي نگهبان است.
فدات
|
United States of America
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
واقعا به مدارک ایشون نگاهی بندازید که بی سواد نشون میده خودش میگه مجلس جای هر .....نیست
قلبم شکست کسی صدایش نشنید
|
United States of America
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
متاسفانه شورای نگهبان تعداد قابل توجهی از کاندیدای متعهد، متخصص و باشرافت انسانی را بدون مدرک و دلیل منطقی، رد صلاحیت کرد. واقعا به این بی عدالتی متاسفم. متاسف.......
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
من از مردم ایران عذر خواهی می کنم ناراحت نباشید هر شهر ودیاری البته چنین افرادی باید داشته باشد تا افراد خوب نمایان شوند ضمنا اگر مسئولین کشور این افراد را باز خواست می کردند و به سزای اعمالشان می رساندند دیگر کسی به زنان این مرز و بوم اهانت نمی کرد ولی ای مردم ترک زبان شما که در برابر فلان فیلم ساکت نبودید باید ثابت کنید که مردم با فرهنگ هستید و اجازه نمی دهید کسی از طرف شما به زنان ایران توهین کند پس بسم ا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
دوستانی که بعضأ این موجود بی وجود را تایید میکنن بدانند تفکر یک قوم بزرگ را زیر سوال میبرند
آریا بزرگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
3
سلام،ببخشیدا مگه مجلس،استراحتگاه یا کاروانسرای میان راهیه که هرجور آدمی رو توش راه میدن؟؟؟؟؟؟؟ ادب وعفت کلام ابتدایی ترین مواردی هستند که یه نماینده داره. آخه نظارتی!!!! تجدیدنظری!!!!! برخودی!!!!! مردم ارومیه واقعا ای نماینده و منتخب شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
باید محاکمه شود تا عبرتی باشد برای بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
تو این مملکت هرچه آدم باسواد بیکاره وهرچه بیسواد نماینده وکیل .رفتار قاضی پور زیادم عجیب نیست
فریدون شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
من خودم شاهد این قضیه بودم که خیلیها وقتی میان رای بدن میگن میخاهیم فقط مهر به شناسناممون بخوره وسواد ندارن.یه عده غرض ورز و ... جای اونا براشون مینویسن.مطمئنم بیشتر رای هایی که این فرد آورده همین شکلیه وتعداد کمی واقعا بهش رای دادن.
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
آذری های عزیز وقتی برنامه فیتیله را توهین آمیز دونستن و کلی راهپیمایی و سر و صدا کردن و رگ غیرتشون متورم شد الان کجان که بیان حرفی بزنن که ناموسشون کره الاغ و روباه خطاب شد
براتون متاسفم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
1
به نظر من طبیعت و تربیت خانوادگی این آقا همین بوده و هست و کاریش هم نمیشه کرد جز اخراج از مجلس
بینام
|
United States of America
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
1
مفسد فی لارض است.= اعدام
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
1
سلام
نظرات این آقا نما ینده در رابطه با زنان مجلس را می توان افشاگری از مجلس نهم ذکر کرد....
والا اگه حقیقت نداشت ماجرا ... حتما نمایندگان فعلی اعتراض میکردن .... و بعدیها هم تو جمعشوت راهش نمیدادن.... اگه منطقا باهم یکی نیستند !!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
1
اون ترکهایی که فقط زورشون به عمو‌فیتیله ای ها میرسید و واسه یه شوخی ساده اینهمه الم شنگه راه انداختند گ اعتراض کردند، چرا حالا در مقابل این آقا سکوت کردند؟!!!!!!!! این آقا به تمام زنان نجیب گ پاکدامن‌ایرانی توهین کرده، توهین این آقا به نمایندگان زن، توهین به تمام زنان و مادران این سرزمینه،
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
0
همه باید در برابر قانون سر تعظیم فرود بیاورند و نگذارند آدمهای چاله میدونی وارد مجلس شوند . این افراد از نام رهبر سوء استفاده می کنند. ومجلس باید ایشان اخراج کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
0
وای فکرشو بکنید هنوز مثل عهدبوق یه عده مثل قاضی پور وجود دارند. حالا تصور کنید یه ادمی مثل اینو خدای ناکرده برای موردی ماموریتی از طرف ایران بره برای مثلا گفتگو!!!!!!! مثلا !!!!!!! اونوقت در نظر جهانیان ایران باید با جیبوتی و پایین تر از اون دیگه تبادل نظر بکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
1
اگر تو این مملکت عدالت واحترام به انسانها وجود داشته باشه آقای قاضی پور اجازه ورود به مجلس رو نباید داشته باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
1
اگر تو این مملکت عدالت واحترام به انسانها وجود داشته باشه آقای قاضی پور اجازه ورود به مجلس رو نباید داشته باشه.
qartalstar
|
United States of America
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
با سلام خدمت دوستان بنده به عنوان یک ترک ایرانی این سخنان به دور از اخلاق و شونات آقای قاضی پور را کاملا ناشایست یک ترک میدانم . ولی مردم عزیز کلاهتون رو کج بزارین تا درست حرف بزنیم الحق و من الانصاف پرکارتر و تلاشگرتر از آقای قاضی پور در مجلس سراغ دارین حال بماند بسیاری از دوستان میخوان با این بهانه از آب گل آلود ماهی میگیرند و به مردم بزرگ آدربایجان توهین کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
1
0
ول کنید بنده خدا رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
جمع کن خودت رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
1
فیلتر شورای نگهبان 120ساله یعنی این ......حقمونه
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
1
0
قاضی پورخدمات ارزنده درنوع خود به این خطه آذربایجان کرده اگرخدای ناکرده اشتباه کلامی از ایشان رخ داده نیاز به تخریب ایشان نداردتمام شیطنت کنندگان بدانندقاضی پورها خط قرمزآذربایجان است وحرمت شکنی نکنندوبه فکرشیطنت نباشند
امیر
|
Netherlands
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
برادر خیار سوار ایمیل ها رو نشون ب ده
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
0
با سلام به همكي من خودم كرمانشاهيم ارشد اروميه بودم ميكن نقد منصفانه مثل كارد جراحي نه جاقو ادم كشي..اين نمايينده بر اساس وابستكي جناحي نه شايستكي سياسي اداري نماينده هستش ايشان با اين حرفاش جز اينكه ي تاسف بزرك براي خود و هميشه با اين شخصييت بشناسنش و ازش ياد كنن جيري با اين كارش باقي نكذاشت ترك كرد هر قومي نداره اروميه خيلي منطق و احساسش ارزاين اقاي نماينده بالاتره اين جيز الفاظ خطاب ها مشخص كننده شخصيت خودش نه زن حوزه انتخابيش كه با مطمن شدن خودشو نشون بده..جون ميكذرد غمي نيست اما تا بكذرد هم درد كمي نيست من از اينجوا ادما زياد ديديم فقط شوراي نظارت توجه..؟!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
0
حالا خودمونیم قاضی پور تو از کجا خبر داری که سر نماینده های زن چی می یارن بلا... بعدشم مثل این که یادت رفته خودت از دامن یه زن رسیدی به اینجایی که هستی .... یه کم فکر کن یادت می یاد... پس چطوری به زنا می گی خر و الاغ... , و یه کم فکر کن یادت می یاد که پیامبر (ص) همیشه به دستای حضرت فاطمه (ص) بوسه می زدند چون می خواستند شان بالای زن رو نشون بدند... چطوری اسم خودتون رو می زارین مسلمون وقتی از پیامبر پیروی نمی کنید... والا خیلی جرات می خواد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
.... قاضی پور !!!!!!!
اگه مجلس جای کره الاغ نیست خودت اونجا چکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا اشنا
|
Italy
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
1
0
بابا اين ارميه اي نيست اينو از مراغه اخراجش كردن امده بود ن اروميه كاو چراني الان اينو اروميه اي معروفي ميكنند
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
نمیدونم چرا بعضی ها رفتن به این موجود رای دادند.
حامد بچه زنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
قبول دارم خیلی تند رفته ولی اینم میدونم که اگه یه نماینده غیرترک این حرفو میزد انقدر مانور نمیدادن روش!
کلا به خون ترک جماعت تشنه ان بعضیاااااا
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
کسی میدونه وقتی نماینده آی تخلف میکنه و مردم نمیخوانش کی باید حکم بده به برکناری اش
hamid
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
اگر روزنامه فروردین ماه سال ۵۲ رو ببینید تیتر زده هشتاد هزار کورد عراقی به ایران پناهنده شدند بخاطر جنگشون با صدام و بعد از عملیات انفال هم باز به ایران پناهنده و ماندگار شدند حالا به مردم ترک زبان ارومیه میگن شما مهاجرید!!!ارومیه کوردنشینه!!!!این انصافه؟؟؟؟
hamid
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
اگر روزنامه آیندگان فروردین ماه سال ۵۲ رو ببینید تیتر زده هشتاد هزار کورد عراقی به ایران پناهنده شدند بخاطر جنگشون با صدام و بعد از عملیات انفال هم باز به ایران پناهنده و ماندگار شدند حالا به مردم ترک زبان ارومیه میگن شما مهاجرید!!!ارومیه کوردنشینه!!!!این انصافه؟؟؟؟
حامد
|
Germany
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
0
0
متاسفم برای ایران و تاریخ ٢۵٠٠ ساله اش، متاسفم برای ملت ایران، متاسفم برای اسلام، متاسفم برای شیعه، متاسفم برای نظام، متاسفم برای مجلسی که نام خود را اسلامی و پرچم اسلام در آن برافراشته است، متاسفم برای قوه قضاییه اسلامی، متاسفم برای سپاه اسلامی، متاسفم برای بسیج اسلامی ،متاسفم برای هم میهمان با سواد و بافرهنگ غنی( تنها مکانی که در اطرافش هنوز آذری و نه ترکی حرف می زنند) ارومیه و متاسفم برای خودم که چنین موجودی بی سوادی نماینده مجلس ما هست. تصور کنید که در اینترنت حرفهای این ادم به زبانهای مختلف بعنوان نماینده مسلمان در حال دست بدست شدن است.
بعنوان یک مسلمان احساس شرم می کنم. توهین به مادران، خواهران، دختران، عمه ها، خاله ، همسران، مادران شهدا، خواهران و دختران شهدا زیر پرچم مقدس اسلام که یکی از همان پرچمداران اسلام، حضرت بزرگوار خدیجه (ص) و حضرت بزرگوار و عزیز پیامبر فاطمه(ص) می باشند. چگونه مسلمانان چنین توهین‌های را قبول می کنند، برای همه یک معماست. آتش به اختیاران کجا هستند!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان