تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

آقای قاضی پور شما به ایران توهین کردید

رویداد24- آذر منصوری،  عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و فعال امور زنان طی یادداشتی نوشت: در نگاه اول خواننده وقتی متن این سخنان را از زبان یک نماینده که قرار است به خانه ملت برود و از حقوق زنان و مردان ایرانی دفاع کند می خواند ،مات و مبهوت می شود و باور نمی کند که کسی ردای نمایندگی بر تن کند و با این سخنان سخیف و تحقیر آمیز و گستاخانه به شعور ایرانیان فارغ از اینکه از چه نژاد و جنسیت و قومیت و ...باشند توهین کند.

اما وقتی فایل صوتی را می بیند و اشارات او را در تکمیل فرمایشاتش مشاهده می کند باورش آسان تر می شودو انگشت به دهان که چگونه چنین فردی با چنین افکار و ویژگی هایی توانسته ردای نمایندگی را بر تن کند.توهین و تحقیر زنان و مردان ایران و نگاه غیر انسانی او از یک سو و سخنان سخیف او در ارتباط با آزار جنسی پرده از افکاری بر می دارد که حضور او را نه تنها در مجلس شورای اسلامی که باید در راس امور باشد غیر ممکن می سازد بلکه چنین فردی با چنین افکاری حضورش در جامعه نیز برای اطرافیان مخاطره آمیز است.

تاسف بار تر اینکه او وقتی با اعتراض زنان و مردان ایران که او خطابشان قرار داده مواجه می شود از رهبری مایه می گذارد و خود را ولایت مدار خطاب می کند و منتقدان را ضد ولایت و ضد خود می خواند.فرافکنی که هر ناظر منصفی بر آن اذعان دارد.

امروز اعتراض به سخنان قاضی پور ،اعتراض به رفتاری ضد انسانی است که نه تنها متوجه زنان و مردان نماینده مجالس ایران ،بلکه متوجه همه ایرانیان است.

آیا چنین فردی شایستگی این را دارد که 4 سال دیگر در جایگاهی قرار گیرد که باید مامن ملت باشد و در راس امور؟؟

این سطح از تحقیر ملت و توهین به ایران و ایرانی و شان مجلس در طول تاریخ مجالس ایران بی سابقه است وبیشتر از همه نمایندگان پارلمان دهم ایران مورد خطاب هستند که قرار است مجوز ورود او را به مجلس دهم ایران بدهند.

اما فراتر از مجلس ایران طرح چنین سخنانی در جلسه ای عمومی برای جلب رای و نظر مردم است که تمامی نهادهای مسئول در جایگاه خود موظف و مسئول رسیدگی به آن هستند.به خصوص آنهایی که مجوز ورود او را به چنین رقابتی داده اند.
منبع: زنان نواندیش
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مسلم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
1
4
دو حالت بیشتر در خصوص ایشان وجود ندارد:
1-ظاهرا مادر ایشان یک مرد بوده است و ایشان هیچ نسبتی با زنان ندارند !!!
2- شاید هم ایشان خاطرات مادرشان را از فضای مجلس نقل کرده اند!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
1
باید پوستشو بکنن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان