تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد

یکشنبه، روز صف‌آرایی زنان مجلس در مقابل قاضی‌پور

این روز‌ها توهین‌های یکی از نمایندگان مجلس به زنان، تیتر یک همهٔ رسانه‌ها شده است. ویدیویی که از نادر قاضی‌پور در صحن مجلس در رسانه‌های مجازی منتشرشده خشم فعالان زن و زنان اصولگرای مجلس را هم برانگیخت بااین‌حال مواضع صریحی از سوی نمایندگان زن مجلس اتخاذ نشد و نتیجه آن را به‌روزهای آینده موکول کردند.
رویداد۲۴- این روز‌ها توهین‌های یکی از نمایندگان مجلس به زنان، تی‌تر یک همهٔ رسانه‌ها شده است. ویدیویی که از نادر قاضی‌پور در صحن مجلس در رسانه‌های مجازی منتشرشده خشم فعالان زن و زنان اصولگرای مجلس را هم برانگیخت بااین‌حال مواضع صریحی از سوی نمایندگان زن مجلس اتخاذ نشد و نتیجه آن را به‌روزهای آینده موکول کردند. 

فاطمه رهبر به خبرنگار رویداد۲۴ اعلام کرد که ما نمایندگان مجلس پاسخ ایشان را از طریق مراجع قانونی خواهیم داد چراکه کمیسیونی در مجلس مأموریت نظارت بر نمایندگان مجلس را به عهده دارد و ما از این طریق پاسخ این نماینده را خواهیم داد. 

از سوی دیگر مهناز بهمنی نماینده مجلس، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ از بحث در این رابطه در فراکسیون زنان صحبت کرد و گفت: تصمیماتی در این حوزه اتخاذشده است که روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام خواهد شد. 

باآنکه در روزهای پایانی مجلس نهم قرار داریم و در کارنامهٔ زنان این مجلس حرکتی درخشان در حوزه دفاع از حقوق زنان دیده نمی‌شود اما هنوز جامعهٔ زنان امیدوارند تا نمایندگان زن مجلس در برابر این رفتار سکوت نکنند و مطالبه جامعه زنان که رد اعتبارنامه این نماینده است را پیگیر شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان