تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

محمد کاسبی: ابتذال از سر و روی این هنر می‌بارد

به راحتی من و امسال من را دیگر نمی‌بینند و اصلا اهمیتی به کم کاربودن و بیکار شدن ما نمی‌دهند در واقع حضور ما برای مسولان تلویزیونی مهم نیست.
رویداد۲۴-بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به راحتی من و امسال من را دیگر نمی‌بینند و اصلا اهمیتی به کم کاربودن و بیکار شدن ما نمی‌دهند در واقع حضور ما برای مسولان تلویزیونی مهم نیست.

به گزارش رویداد۲۴، محمد کاسبی بازیگر تلویزیون در رابطه با ارزیابی خود از تولیدات مجموعه‌های تلویزیونی در سال‌های گذشته، اظهار داشت: سریال‌های صداوسیما از کیفیت خوبی بهره‌مند نیستند در دهه هفتاد و هشتاد سریال‌هایی مثل «صاحب دلان» و «خوش رکاب» که تولید شد همه جز مجموعه‌هایی بودند که از لحاظ قصه و داستان زیبا و از استحکام و تنوع زیادی هم برخوردار بودند اما در سال‌های اخیر بیشتر این مجموعه‌ها از نظر قصه، کارگردانی و حتی گروه بازیگری ضعیف هستند.

بازیگر سریال «سه در چهار» در خصوص کم کاری خود در سال‌های اخیر و حضور کمتر خود در تلویزیون عنوان کرد: به راحتی من و امثال من را دیگر نمی‌بینند و و اصلا اهمیتی به کم کاربودن و بیکار شدن ما نمی‌دهند در واقع حضور ما برای مسولان تلویزیونی مهم نیست همکاری من و دیگر پیشکسوتان با هر اثری می‌تواند با تاثیرات مثبت همراه باشد و در واقع به روند پیشرفت قصه هم کمک کند.

بازیگر سریال «صاحب دلان» در رابطه با فضای موجود در فیلم‌های سینمایی که در جشنواره سی و چهارم نمایش داده شدند افزود: ابتذال از سر و روی سینمای ما می‌بارد بیشتر فیلم‌ها سیاه، تلخ و با ادبیات نا‌مرسوم غیرفرهنگی است که البته نه تنها سینماگران بلکه مطبوعات و روزنامه نگاران در به وجود آمدن چنین وضعیتی مقصر هستند.

وی در ادامه افزود: وقتی روزنامه نگاران عکس‌هایی از این نوع فیلم‌ها را روی صفحه اول روزنامه‌ها چاپ می‌کنند و منتقدان بی‌سوادی که تنها پز منتقد بودن را می‌دهند و نان به نرخ روز می‌خورند. یک سری از چیز‌ها نیازمند عشق و علاقه است که در این راه هم زیاد به درآمد و سود مالی آن فکر نمی‌کنند بلکه به جای آن خون دل می‌خورند نقد کردن و فعالیت در این حوزه هم شامل این مورد می‌شود اما متاسفانه منتقدان فراموش کرده‌اند که مسول مسائل فرهنگی در کشور هستند.
نظرات شما
پیشخوان