تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

هنیه خواستار اعتراض ها در نوار غزه شد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی فراخوانی اعلام کرد که باید مقاومت مردم در نوار غزه تا برداشته شدن مجازات معترضان ادامه پیدا کند.

رویداد۲۴-اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی فراخوانی اعلام کرد که باید مقاومت مردم در نوار غزه تا برداشته شدن مجازات معترضان ادامه پیدا کند.اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس‌

شامگاه پنجشنبه تاکید کرد که اعتراضات و راهپیماییهای کرانه باختری علاوه بر برداشتن مجازاتهای ظالمانه بر نوار غزه، باید تصحیح مسیر ملی را نیز شامل شود.

هنیه ضمن تبریک عید سعید فطر به خانواده‌های شهدا و مجروحان تظاهرات‌های بازگشت، این عید را به ساکنان کرانه باختری و عموم ملت فلسطین تبریک و تهنیت گفت.

وی گفت که فلسطینیان ساکن کرانه باختری از مسیر و راهکار سیاسی ثابت ما حمایت کرده و به سیاست محاصره و در تنگنا قرار دادن برادرانشان در نوار غزه و ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی نه گفتند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که ما خواستار وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین برای مقابله با توطئه‌های خطرناک پیش روی قدس، مسئله آوارگان و فلسطین هستیم.

هنیه تصریح کرد که نه تصمیمات ترامپ و نه نتانیاهو نمی‌تواند تغییری در هویت اصلی قدس ایجاد کند و ملت فلسطین در هر شرایطی نسبت به قدس وفادار خواهد ماند و از آن دفاع می‌کند.

وی ضمن تمجید از آوارگان فلسطینی در خارج و تاکید بر اینکه هیچ توافقنامه‌ای نمی‌تواند خدشه‌ای به حق بازگشت وارد کند، به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی درود فرستاد و تاکید کرد که گروه‌های فلسطینی بر آزادی شما مصمم هستند و این مسئله در راس اولویت‌های آنان به ویژه گردان‌های قسام قرار دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که تصویب طرح حمایت از فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل تاکیدی بر عزل و انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

اسماعیل هنیه در پایان تاکید کرد که به یاری خداوند اشغالگری در قدس و سرتاسر فلسطین رو به زوال و نابودی است و محاصره نوار غزه شکسته خواهد شد و اسرای قهرمان فلسطین آزاد شده و آوارگان چه دشمنان بخواهند چه نخواهند به شهر و دیار خود بازخواهند گشت.

 
نظرات شما