طرح ویژه بانک آفیسر بانک ملی
بانک ملی ایران با طرح ویژه بانک آفیسر در هر زمان و هر مکانی همراه شما و آماده خدمت رسانی است.
رویداد۲۴ بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام میشود.
درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.
این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانکهای بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفقترین طرحهای شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب میشود.
بانک آفیسر در شعب مراکز استانها و شعب ممتاز عملیاتی شده و همچنان با وسعت و توان بیشتری نیز ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات بانکی به مشتریان ویژه دارد و میتواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژهای اختصاص مییابد که علاوه بر روشهای معمول، از طریق پیام رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام میشود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری میتواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت میتوانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.
این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانکهای بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفقترین طرحهای شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب میشود.
بانک آفیسر در شعب مراکز استانها و شعب ممتاز عملیاتی شده و همچنان با وسعت و توان بیشتری نیز ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات بانکی به مشتریان ویژه دارد و میتواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژهای اختصاص مییابد که علاوه بر روشهای معمول، از طریق پیام رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام میشود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری میتواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت میتوانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط