کارفرما از چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند؟
قائممقام سازمان تامین اجتماعی گفت: از روز اول هر کسی که وارد کار میشود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبهگر باشد.
رویداد۲۴ محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره کارفرما چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند اظهار کرد: از روز اول هر کسی که وارد کار میشود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبهگر باشد.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر کارفرما لیست افراد را نفرستاد و اگر قرار شد از بازرسیها استفاده کنند و نمیدانم به چه کسی باید مراجعه کنند با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.
وی افزود: در تماس میتوانند بدون ذکر نام خود به ماموران سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند تا ماموران ما برای بیمه شدن آنها اقدام کنند.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر کارفرما لیست افراد را نفرستاد و اگر قرار شد از بازرسیها استفاده کنند و نمیدانم به چه کسی باید مراجعه کنند با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.
وی افزود: در تماس میتوانند بدون ذکر نام خود به ماموران سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند تا ماموران ما برای بیمه شدن آنها اقدام کنند.
منبع: خبرآنلاین