تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کارفرما از چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند؟

قائم‌مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: از روز اول هر کسی که وارد کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.
کارفرما از چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند؟
رویداد۲۴ محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره کارفرما چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند اظهار کرد: از روز اول هر کسی که وارد کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر کارفرما لیست افراد را نفرستاد و اگر قرار شد از بازرسی‌ها استفاده کنند و نمی‌دانم به چه کسی باید مراجعه کنند با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

وی افزود: در تماس می‌توانند بدون ذکر نام خود به ماموران سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند تا ماموران ما برای بیمه شدن آن‌ها اقدام کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سحر اکبرزاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
حالا بازرسیاشون چه فایده ای داره؟ فقط میان اسم مینویسن و میرن هیچ اهرم فشاریم رو کارفرما بابت پرداخت بیمه ها نیست.
نظرات شما