کرونا، به کام صدا و سیما/ وقتی منافع اسپانسر بر منافع مردم اولویت دارد! +فیلم
در روزهای بحران ویروس کرونا در ایران و اجرای قرنطینه خانگی، مخاطبان صداوسیما افزایش محسوسی پیدا کرده و این سازمان از وضعیت موجود استفاده کرده و میزان آگهیهای بازرگانی خود را افزایش داده است. بخشی از این آگهیها، با مخالفت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو روبرو شده است، اما تلویزیون اعتقادی به توقف پخش این آگهیها ندارد. مدتهاست صدا و سیما بیش از آنکه منافع مردم را در نظر داشته باشد، منافع اسپانسرها را در نظر گرفته است. در بحران ویروس کرونا اگرچه اقتصاد ایران با بحران مواجه شد، اما صدا و سیما از معدود بنگاههایی بوده که نه تنها ضرر نکرده، که سود هم کرده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط