تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس پلیس فتا:

برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد/ ترغیب به بی حجابی، ترویج فحشاست

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد/ ترغیب به بی حجابی، ترویج فحشاست
رویداد۲۴ رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

 سردار وحید مجید در این باره گفت: در حوزه اقدامات پیش‌دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

وی با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص " اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایو‌های مستهجن غیراخلاقی، پیکر تراشی و غیره، افزود: تا کنون با انجام ۷۶۴۳ رصد عام صورت تعداد ۱۹۲۷ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۵۰۰ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: در صورت کشف حجاب دوباره به مالک خودرو اعلام می‌شود که خودرو به مدت ۱۵ روز توقیف می‌گردد

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هر گونه مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و برخورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار مجید بیان کرد: بر اساس مستندات موجود تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده در حوزه رفتار‌های هنجارشکنانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه یابی، دوست یابی، مدلینگ، اخاذی و ... از طریق طرح شکایت از سوی شکات و به صورت پرونده‌های کثیرالشاکی به این پلیس ارجاع شده و رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت‌های انتظامی قرار دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
13
پلیس فتا یک کمدی درام است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
12
نگرانیم از آنکه اوضاع تغییر کند و به سیاق همین رفتارها، ارائه خدمات به محجبه ها ممنوع شود. آیا عاقلی در نظام پیدا نمیشود که به تبعات اینگونه تصمیمات و رفتارها بیندیشد؟ همیشه دربروی یک پاشنه نمیچرخد، حتی حکومت بهترین حکمرانان نیز زمانی مضمحل شده، آنچه باقی مانده رفتارها داوطلبانه مردم مبتنی بر فرهنگ غیراجباری بوده. لطفا این مختصر دین و ایمان مردم را بازیچه حکمرانی و سیاست نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
11
احیانا این مردم در مورد فساد و اختلاس و ارتشا و بانکداری ربوی و تورم و گرانی فقر و کارتن خوابی زباله گردی چادر نشینی مافیا بازی رانت خواری ... مطلبه ندارند
سوال اینه این مردم منظورشان چه کسانی هستند دقیقا آیا فقر در جامعه اسلامی هنجار هست، آیا نزول خواری هنجار هست، آیا فساد سیستماتیک هنجار هست،
نه واقعا اینا کنید
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
10
آقا رئیسه..!ببخشید آقا پلیسه!!این چیزایی که بهش گفتی در دستور کار قراردارد رو ما مردم بهش میگیم نافرمانی مدنی!!!مسالمت آمیز ترین راه برای نشون دادن اعتراضه!!
آره قربونت نمیدونستی بدون!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
2
فحشا چه ربطی به بی حجابی دارد ما همین الان هم در جامعه تن فروشی داریم از اول انقلاب هم داشتیم همیشه در تاریخ بوده و این یک پدیده تاریخی است وربطی به حجاب ندارد
نظرات شما