تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

حسین کنعانی مقدم: قالیباف و جلیلی نامزد‌های نهایی جبهه انقلاب هستند

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: در میان نیرو‌های انقلاب به نظر می‌رسد در نهایت آقایان قالیباف و جلیلی به عنوان نامزد‌های نهایی این جبهه معرفی شوند.

حسین کنعانی مقدم: قالیباف و جلیلی نامزد‌های نهایی جبهه انقلاب هستند
رویداد۲۴| حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران و فعال سیاسی اصولگرا، درباره عبور جبهه اصلاحات از برخی نامزد‌های انتخاباتی که پیش‌تر مورد حمایت این حزب بودند، گفت: در حال حاضر مشخص نیست رهبری جبهه اصلاحات به دست چه کسی است و این که آیا آقای خاتمی رهبری این جبهه را برعهده دارد نیز با ابهام همراه است. چرا که شاهد تناقض‌های زیادی در حرف‌های ایشان هستیم.

به گزارش ایسنا، بخش‌هایی از گفت و گوی کنعانی مقدم را در ادامه می‌خوانید:

آقای خاتمی در انتخابات گذشته اعلام کردند که جبهه اصلاحات درآن انتخابات حضور نخواهد داشت و آن را قبول ندارد. در انتخابات پیش رو نیز ایشان شرط و شروطی مشخص کردند. برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب مثل آقای شریعتمداری و کواکبیان نیز در جلسه‌ای که ایشان ترتیب داده بود، حضور پیدا نکردند. به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان درحال انجام یک نمایش سیاسی هستند تا شورای نگهبان را در موضوع تایید و رد صلاحیت‌ها به چالش بکشند. اعضای جبهه اصلاحات خودشان نیز می‌دانند که مردم به نامزد‌های آنان تمایلی ندارند و انتخابات گذشته نیز این موضوع را به خوبی نشان داد.


بیشتر بخوانید:

از هویت و چراغ تا تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام | آیا لاریجانی را می‌توان به عنوان یک چهره اصلاح‌طلب جا زد؟

رسانیوز تحلیل کرد: وجود اختلاف نظر میان جبهه پایداری و سعید جلیلی


درباره گمانه زمانی‌های انتخاباتی در میان نامزد‌های نهایی نیرو‌های انقلاب در میان نیرو‌های انقلاب نیز به نظر می‌رسد در نهایت آقایان قالیباف و جلیلی به عنوان نامزد‌های نهایی این جبهه معرفی شوند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما