تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

توصیه‌های مهم محمد صدر درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی؛ در دام نتانیاهو نیفتیم

سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: نخست وزیر اسرائیل به دنبال آن است که ایران را به جنگ آمریکا بکشاند.

توصیه‌های مهم محمد صدر درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی؛ در دام نتانیاهو نیفتیم

رویداد ۲۴ | سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: نخست وزیر اسرائیل به دنبال آن است که ایران را به جنگ آمریکا بکشاند

وی افزود: معتقد نیستم که حتما باید امروز یا فردا پاسخ دهیم.

سید محمد صدر گفت: باید توجه کنیم که در شرایط حساس فعلی و شکل‌گیری دولت، نباید در پاسخگویی عجله کرد. این پاسخ باید زمینه‌هایش آماده شود و شورای عالی امنیت ملی بررسی‌های خود را انجام دهد. نیرو‌های سیاسی و نظامی و امنیتی با ریاست رئیس جمهور باید به یک تصمیم مفید برسند.

او تاکید کرد: ما باید مراقب باشیم اقداماتمان به نفع دشمنان نشود.

صدر گفت: تماس با کشور‌های همسایه و کشور‌های اسلامی و عربی، همانطور برخی کشور‌هایی که مردم آن‌ها علیه جنایت‌های اسراییل موضع‌گیری کردند، شروع شود. اقدامات دیپلماتیک در این زمینه می‌تواند دست دولت برای گفتگو‌های مفصل‌تر با غرب را هم باز کند.

عضو مجمع تشخیص یادآور شد: اسراییل باید به عنوان یک دولت تروریستی شناخته شود و این اقدام یک پیروزی بزرگ است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
0
0
نتانیاهو حساب شده باطرح و برنامه هنیه رادرتهران زده است تا تهران مجبور به واکنش شود وبعدازان اسراییل بیاید مثلاً عسلویه وستاره خلیچ فارس بندرعباس راباخاک یکسان کند بااف 35 اهدایی آمریکا وحتی خراکزاتمی راهم بزند ودردنیا هیچ اعتراضی نخواهد شد الاازطرف حزب الا وحوسی ها اعتراض کنند بنابراین ازپزشکیان وظریف واقعا رسانه ها خواسته شوددردام ونقشه نتانیاهو دیوانه نیافتاده وفعلا همان تحدید حمله ایران وترس روی سرشان باقی بماند تازمانی مناسب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
0
0
اول ساختن اجماع جهانی علیه باند جنایت بعد اقدام نظامی
نظرات شما