تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب؛ ماموران شناسایی و احضار شدند

حجت الاسلام کرمی دادستان نظامی تهران از تعیین شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به موضوع برخورد ماموران با دو دختر بر سر حجاب خبر داد.

حمزه خلیلی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه جامعه در پرتوی فعالیت‌های اقتصادی تولید کنندگان می‌تواند رفاه بیشتری را تجربه کند، گفت: تولیدکنندگان می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کنند.


بیشتر بخوانید: معاون اجرایی پزشکیان: همه کارگزاران نظام و دولت موظفیم با زنان و جوانان مهربان‌تر باشیم


معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر زندانی بعد از آزادی بتواند کارآفرین و شاغل شود، نرخ بازگشت زندانیان به زندان به حداقل می‌رسد و در آن زمان است که ما موفق عمل کرده‌ایم.

خلیلی گفت: در حال حاضر به دلیل کثرت پرونده‌های وارده به محاکم، بیش از توان کارکنان ما پرونده به آن‌ها ارجاع می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
0
0
اکنون که بطلان دین در عملکرد حکومت ایران اثبات، و حجاب بعنوان تکلیف دینی یا سنت منسوخ گذشته که زن در پرتو بی قانونی و توحش از حقوق و امنیت انسانی بی بهره، و ضعیفه خطاب میشد، فاقد اعتبار است، برخی برخلاف موازین انسانی بخود جسارت اسیدپاشی یا کور کردن دختران معترض به حجاب تحمیلی میدهند اما نسبت به مزاحمت و سلب اسایش و امنیت عمومی توسط اراذل و اوباش بی تفاوتند، بعید میدانم از شعور و شرف بویی برده باشند. سرزمینی که حکومتش با عوامل بیشمار اتش به اختیار بطور فراقانون در همه جا بر اجرای امور اشراف دارند و نهادهای قانونی فاقد توان انجام وظایف و برخورد با متخلفین خودسرند، هرگز روی عدالت و امنیت نخواهد دید. بی قانونی و سوء استفاده تمام کشور را فرا گرفته بدون انکه کسی پاسخگو باشد. ایران کنونی مرگبارترین و مفسدانه ترین تاریخ خود را سپری میکند و بعید است بتواند از چنگال حکومت طالبانی رها شود. مردم ایران عمدتا به دو گروه مجرم، و بی تفاوت به جرم تقسیم میشوند که بی تفاوتی میتواند ناشی از عافیت طلبی، و یا تفکر مجرمانه باشد که زمینه فعلیت ان فراهم نیست و جرم را بد نمیدانند تا محکوم کنند. قانون گریزی را زرنگی، و زرنگی را شجاعت میدانند. حکومتی که با حمایت چنین مردمی شکل گرفته، با هر ایده و عنوان که باشد نمیتواند مصون از فساد و ظلم ماندگار باشد.
اکنون دوران دلسوزی و جانفدائی جاهلانه برای اسلام ظالم پرور، و دغدغه بی مورد بی حجابی گذشته و مردم باید کشور بسرقت رفته خود را از سلطه خزنده طالبان غارتگر و خونریز نجات دهند.
نظرات شما