تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
در رویداد ۲۴ بخوانید؛

بوفالوها برای انتقام از توله شیر درخت را شکستند+ فیلم

اولین شکار توله شیر به تجربه ای وحشتناک برای او تبدیل می شود وقتی بوفالوها تصمیم گرفتند برای رسیدن به توله درخت را بشکنند.

بوفالوها برای انتقام از توله شیر درخت را شکستند+ فیلم

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: وقتی ۱۰۰۰ گاومیش تصمیم گرفتند از خود دفاع کنند، اولین تجربه شکار توله شیر برای او تبدیل به کابوس شد. توله تنها و به دام افتاده، مجبور شد برای نجات جانش از درختی که افتاده بالا برود. اما این پایان داستان نبود!

"نیک اندرو"، عکاس حیات وحش و راهنمای سافاری، فیلم و مشاهدات خود را به اشتراک گذاشت.

در ساعات اولیه صبح، پراید (گله) شیر مهنگنی در منطقه محافظت شده ساوانا در حال شکار بود. هدف آن‌ها یک گله بزرگ گاومیش بود. پراید شیر شامل ۳ شیر ماده و ۹ توله بودند که از نظر سنی متفاوت بودند. همیشه همراهی بچه‌های کوچک برای شکار خطرناک است، اما بعد از یک سن خاص حتی اگر برای شکار مفید نباشند، این همراهی یک تجربه بسیار مهم برای آن‌ها است.

این بار مشکلی پیش آمد! ما صحنه‌ای را می‌دیدیم که گله عظیم گاومیش دقیقاً به سمت توله‌ها حرکت می‌کرد. یکی از توله‌ها وحشت زده از پراید جدا شد. توله سعی کرد پشت یک بوته کوچک پنهان شود، اما به سرعت توسط گاومیش‌ها پیدا شد، بنابراین چاره‌ای جز رفتن به نزدیکترین پناهگاه که یک درخت افتاده بود نداشت. گاومیش‌ها او را تعقیب کردند و در  زیر درخت شیر کوچک را محاصره کردند. مشخص بود که توله  ترسیده است. تصور کنید که یک گاومیش برای چنین شیر کوچکی چقدر باید غول پیکر به نظر برسد!

گاومیش‌ها بسیار خشمگین بودند. یکی از آن‌ها دائما به درخت ضربه می‌زد تا توله شیر را پایین بیندازد. سرانجام تلاش‌های گاومیش جواب داد و توله شیر زیر پای بوفالو افتاد. خوشبختانه، حواس گاو نر مشغول شاخه بزرگ درخت شد که روی پشتش افتاده بود و توله شیر توانست فرار کند. بقیه گله گاومیش‌ها هجوم آوردند، اما  توله شیر موفق شد از آنجا دور شود. توله شیر بعداً به پراید ملحق شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما