تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

رویارویی مخالفان و موافقان در بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در مجلس

بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در مجلس امروز انجام شد.

رویارویی مخالفان و موافقان در بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در مجلس؛ محمدرضا ظفرقندی

رویداد24| در جلسه بررسی صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در مجلس، مخالفان و موافقان صحبت کردند.

مخالفان چه گفتند؟

عباس‌پور: ظفرقندی باید جواب دهد که چرا با افزایش ظرفیت پزشکی مخالفت است ،ظفرقندی با این که رئیس دانشگاه بود همزمان در بخش خصوصی هم مشغول مطب‌داری بود.

شریعتی: آقای ظفرقندی همچنان از سران فتنه تمجید می‌کنند.سیاسی‌ترین و جناحی‌ترین مواضع از سوی ظفرقندی صادر شده/ تمجید از سران فتنه و قلمداد کردن اغتشاشات 1401 به عنوان جنبش پاک از نمونه‌های آن است،ظفرقندی می‌خواهد از مجلسی رای اعتماد بگیرد که چند ماه پیش آن را نامشروع خوانده بود.

پاک‌مهر:چه شده است که رئیس‌جمهور که خود پزشک است، ولی سیاسی‌ترین عنصر کابینه خود را برای غیر سیاسی‌ترین وزارتخانه معرفی کرده است.

موافقان چه گفتند؟

سنگدوینی: ظفرقندی این فرصت را از طرف پزشکیان غنیمت شمرده و آمده برای نوکری؛ جامعه پزشکی نیز او را تایید کرده است دکتر ظفرقندی را رئیس‌جمهوری معرفی کرده که خودش وزیر بهداشت و فوق تخصص جراحی قلب است و می‌فهمد.وزرای پیشنهادی مگر از مراجع امنیتی، وزرات اطلاعات و اطلاعات سپاه تاییدیه نگرفتند؟!

بیگدلی: موافق وزیر پیشنهادیِ بهداشت: من فرزند شهید هستم در سنگری که ظفرقندی جانباز شده، پدرم شهید شده. آمدم از هم‌‌سنگر پدرم دفاع کنم.

منصور علیمردانی: آقای ظفرقندی تاکید کرده هر نوع سیاسی‌کاری در یک وزارت تخصصی حرام است. برنامه‌های آقای ظفرقندی کاملا همسو یا منطبق با اسناد بالادستی است. ایشان از طب ایرانی و جوانی جمعیت و اصلاح بیمارستان های دولتی و اصلاح آنها حمایت کرده است.

وزیر چه گفت؟

ظفرقندی: امروز آماده‌ام که با تمام توان و ظرفیت و تجربه تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند. این جمله عصاره همه برنامه‌های حوزه سلامت و محصول نهایی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه‌های سلامت این است که مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
0
0
برخی از سگ های دولت سایه خیلی سخت به واق واق افتاده اند پشت پرده چه خبر است امیر حسین ثابتی عباس گودرزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
0
0
توهین نکنید،
نظرات شما