تاریخ انتشار: ۰۶:۳۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

سابقه ثابتی در هزینه کردن رهبری

جوان در یادداشتی دلایل خود برای انتقاد به نطق تند ثابتی علیه عراقچی را شرح داده و از او می‌پرسد که چرا قبلا به فکر هزینه کردن از رهبری نبوده است؟!

سابقه ثابتی در هزینه کردن رهبری

رویداد ۲۴ | روزنامه جوان برای دومین بار در روز‌های اخیر به نقد نطق امیرحسین ثابتی در مجلس و علیه عراقچی پرداخته است. این بار، اما «کبری آسوپار» با تاکید بسیار بر اینکه از حب عراقچی، ثابتی را نقد نمی‌کرد به ذکر دلایل انتقاد به او پرداخته و نوشته: «عملکرد ثابتی نشان می‌دهد که خود او در بزنگاه‌هایی سیاسی، مشکلی با هزینه شدن رهبری نداشته است. بنابراین، اکنون باید خودش را هم مخاطب نطق خودش بداند و آن رویه نادرست قبلی را اصلاح کند.»
یادداشت نویس جوان به مرور سوابق ثابتی در هزینه کردن رهبری پرداخته و نوشته: «در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر، امیرحسین ثابتی نامزدی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری را نادرست دانست، چون رهبری پیش از این گفته بودند که نمایندگان مجلس دنبال سمت دولتی نباشند. اما ثابتی زمانی که این بخش از سخنان آقا را در کانال تلگرامی‌اش قرار داد، سه چهار کلمه را سانسور کرد تا معلوم نشود که رهبری منظورشان وزارت و مدیر دولتی بوده است و اشاره‌ای به ریاست جمهوری نداشتند.... بماند که این اشکال را هم ثابتی فقط درباره قالیباف اعمال کرد و مثلاً به مسعود پزشکیان یا وزرای پیشنهادی‌اش چنین ایرادی نگرفت. اعمال گزینشی نظراتی که از رهبری فهم می‌کنیم، خود دلیلی بر هزینه کردن از رهبری برای اهداف خودمان است.»
وی این نکته را هم یادآور شد که «ثابتی حامی کاندیدایی بود که یکی از محور‌های اصلی تبلیغی‌اش ادعای حمایت رهبری بود و اگر هزینه از رهبری نادرست است –که نادرست است- چرا خود چنین کردند؟ اگر هم حکم رهبری برای یک فرد در یک سمتی نشانه صلاحیت آن فرد در سمتی دیگر نیست، چرا درباره کاندیدای شما چنین بود؟ حتی اخبار غیررسمی و غیرموثق جلسات او با رهبری را هم به منظور ترغیب مردم برای رأی دادن به او منتشر کردند. چرا آنجا دغدغه هزینه کردن از رهبر وجود نداشت؟»
یادداشت نویس «جوان» خاطرنشان کرد که «این تناقض باعث می‌شود علاوه بر ایراد محتوایی به آن بخش خاص از نطق ثابتی، صلاحیت شخص او را برای پرداختن به موضوع «هزینه کردن از رهبری» زیر سؤال ببریم. وگرنه کیست که نداند نه با عراقچی صنمی داریم و نه اعتراض‌مان به هزینه کردن از رهبری بلند نبوده است و نه همپای بی‌اخلاقی‌های اصلاح‌طلبان علیه ثابتی شده‌ایم. امید هم داریم نماینده جوان مجلس با درکی بیشتر نسبت به موضوعات حساس پیرامون رهبر، هر بحثی را در تریبون عمومی طرح نکند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امیر حسین ثابتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
0
0
حالا مهم نیست! رهبری معظم له مانند اقیانوس بی گرانیست که هرچه خودش و شماها به هرروش هزینه می کنید قطره ای ازش کم نمی‌شود مثلا درقضیه واکسن که یک مبلغ مذهبی بدون هیچ تخصصی در پزشکی ورود واکسن فایزر را ممنوع کرد چند ده هزارنفر درکشور فدای سرایشان شدند —یکیشم همسایه بیچاره ما بود که تازه بازنشست شده بود وهزارتا آرزو داشت— مخلص کلوم اینکه تا بسیجی وحزب الات و کلاشینکف هست از رهبرتان چیزی کم نخواهد شد فقط ارقام نجومی میشود مانند «ریال»که دیگر اعتباری برایش نمانده??????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
0
0
ثابتی فردی هجو گو و بی اخلاق است
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
0
0
وقتی میگن جوانان را لیاورید شورای نگهبان میره مجری تلویزیون را میاره که با پرسش میخواد چیزی یاد بگیره. نه بابا جوانان باید باشند مه مجریان جوان بیسواد. الان رده های تا ۵۰ سال میشن جوان و دانشگاهی بودن و دارای تز درست و حسابی تز ایشان و جزوه ایشان چه چیزی را ابداع نشون داده که آوردید. مثل خصوصی کردن شرکتها که همه را به خصولتیها دادند که یکسرشون به خودشون و اقوامشون بند بود .
نظرات شما
پیشخوان