تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای غیبت آذری جهرمی در مراسم معارفه وزیر جدید چه بود؟

محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به حواشی که غیبت او در مراسم معارفه وزیر ارتباطات ایجاد کرد، نوشت: سفر بودم.

ماجرای غیبت آذری جهرمی در مراسم معارفه وزیر جدید چه بود؟

رویداد ۲۴ | غیبت محمدجواد آذری جهرمی در مراسم معارفه وزیر جدید ارتباطات یک بار دیگر نگاه‌ها را به سوی او گرداند و شایعاتی را درباره قهر او با دولت دامن زد.
این البته چندمین بار است که گفته می‌شود او از دولت پزشکیان مکدر شده. بعد از ویدیوی اخیر که از او توضیحش درباره پست‌هایی که برای حضور در این دولت به وی پیشنهاد شده نیز احتمال قهر او بیشتر باورپذیر می‌نمود. هرچه باشد وزیر جوان دولت روحانی که در جریان رقابت‌های انتخاباتی برای موفقیت پزشکیان دست در دست ظریف تلاش بسیار کرد، هیچ پستی نگرفته است! خودش هم گفته که برای به عهده گرفتن مسئولیت معاونت اجرایی موافقت کرده، اما یکباره تصمیم به حضور قائم‌پناه گرفته‌اند.
در این وضعیت مراسم معارفه وزیر ارتباطات بدون حضور او برگزار می‌شود و طبیعی است که حساسیت‌هایی ایجاد شود.
آذری جهرمی که گویا اصرار دارد موضوع قهر او با دولت پررنگ نشود، در واکنش به این حساسیت‌ها و حاشیه‌ها طی یک یادداشت تلگرامی توضیح داد. او نوشت: «یکی از عزیزان مشهور به انقلابی نوشته است که به مراسم تکریم و معارفه وزارت ارتباطات دعوتش نکرده‌اند و ابراز شادی کرده‌اند، دیگری از اصلاح طلبان هم فرموده‌اند که غرورت را زیر پا بگذار و حد خودت را بدان. ضمن تشکر از دغدغه مندی این عزیزان، به عرض مبارکشان می‌رسانم که به دلیل سفر توفیق حضور در این مراسم را نداشتم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
0
خخخخخخ لطفا این اخلاقی‌ات اسلامی که ثمره خون های ریخته شده و خسارات انقلاب ۵۷است در جریان صدور انقلاب از قلم نیفتد!شرم آوره سیاست در ایران شده بچه بازی اینو صلح میدن اونیکی قهر میکنه ! اون صلح میکنه این ناراحت میشه!أينا قراره إيران رو نحات بدن؟???????
نظرات شما
پیشخوان