تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتقال چند بازیکن خارجی

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: متاسفانه طی ۴۸ ساعت گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد انتقال چند بازیکن خارجی به باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طبق برنامه‌ریزی قبلی خود پیش رفته و هیچ کدام از نام‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده‌اند مورد نظر باشگاه پرسپولیس نبوده‌اند.

پرسپولیس تهران

رویداد۲۴ انتخاب نوشت: باشگاه پرسپولیس به اخباری که پیرامون انتقال چند بازیکن خارجی به این تیم منتشر شده اطلاعیه داده است. 

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «متاسفانه طی ۴۸ ساعت گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد انتقال چند بازیکن خارجی به باشگاه پرسپولیس منتشر شده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طبق برنامه‌ریزی قبلی خود پیش رفته و هیچ کدام از نام‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده‌اند مورد نظر باشگاه پرسپولیس نبوده‌اند.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی درباره شکایت علیه تراکتور


از این رو بار دیگر از رسانه‌ها درخواست داریم تا با گمانه‌زنی‌های معمول و انتشار اخبار تایید نشده، با احساسات میلیون‌ها هوادار پرسپولیس بازی نکنند. ناگفته پیداست باشگاه پرسپولیس به محض توافق با هر بازیکنی بلافاصله از طریق رسانه‌های رسمی خود هواداران را در جریان کامل رخداد‌ها قرار خواهد داد.»

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
0
درویش بی عرضتر از حرفهاست که بخواد امشب ی بازیکن خوب برا پرسپولیس بگیره،هر وقت بادامکی و درویش کنار هم میبینم یاد پت و من میفتم
نظرات شما
پیشخوان