تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیشنهاد رویانیان به پزشکیان درباره قیمت بنزین

حمل و نقل عمومی کشور خصوصا تهران طی ۱۰ سال گذشته ۸۰ درصد تحلیل رفته است. خودروهای فرسوده کشور بجای خروج و نوسازی ۲ میلیون خودروی فرسوده کمتر از ۱۰ درصد از آن اتفاق افتاد.

پیشنهاد رویانیان به پزشکیان درباره قیمت بنزین

رویداد24| خودروهای وارداتی و تولیدی با میانگین  ۸ تا ۱۰ لیتر و بیشتر به مردم فروخته شده است. فرایند صدور کارت سوخت پیچیده و زمانبر شده دیتابیس ما هنوز کاملا بروز نشده است، داده های تحلیلی درست و دقیق و کاربردی از جغرافیای مصرف سوخت وجود ندارد.

اطلاعات تعداد تاکسی های فعال آنهم فعال خصوصی یا عمومی دقیق نیست اطلاعات مسافربرهای اینترنتی و جابجایی واقعی مسافرین معلوم نیست.

ضمن اینکه در دنیا مسافربرهای اینترنتی و حتی تاکسی ها حمل و نقل عمومی محسوب نمی‌شوند، اتفاقی که در کشور ما معکوس شده حمل و نقل کارآمد عمومی دارد به حمل ونقل شخصی تبدیل می شود و ما در تهران حتی شبکه حمل و نقل یکپارچه نداریم در حالیکه سالانه ده ها هزار خودرو به چرخه حمل و نقل تهران افزوده و حدود ۱ میلیون و دویست هزار خودرو نیز در سراسر کشور اضافه می‌شود بدون خروجی یقینا این تعداد هم بر افزایش مصرف سوخت و هم برترافیک می افزاید.

با این حال آقای رئیس جمهور عزیز! با انجام ۲ اقدام غیرقیمتی، اول رفع ناترازی بنزین و دوم کاهش مصرف بدون تغییر قیمت بنزین محقق می شود و برای تغییر قیمت هم چند بسته سیاستی و حمایتی واقدامات موثر با زمانبندی مناسب و با آگاهی بخشی و مشارکت مردم تغییر قیمت هم با کمترین هزینه شدنی خواهد بود.

لطفا دستور فرمایید از هرگونه تعجیل خودداری و به تجارب گذشته توجه جدی به عمل آید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
جناب رویانیان ، این جماعت پول بنزین را برای غزه و افغانستان و عراق و .... و بورکینافاسو ، لازم دارند ! تهران و حمل و نقل عمومی و خودروی پر مصرف دیگه چیه ؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
بیچاره اون ‌اخوند سید در شبکه سه بیخودی فحش اون دوتا
راننده ماشین های قراضه را خورد باید رویانیان بتو ‌میگفتند
خفه شو به احمدی‌نژاد می‌گفتند خفه شو که. مسیر صادرات
نفت گاز بنزین رایگان را برای مقاومت و اربعین عراق و اونور
ونزوئلا هموار کرد یادته کارت سوخت. می‌بخشیدی
پشمکی
نظرات شما
پیشخوان