تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

پاول دوروف: امتناع ما از بستن کانال‌های معترضان موجب ممنوعیت دسترسی تلگرام در ایران شد

مدیر عامل تلگرام: وقتی ایران از ما خواست که کانال‌های معترضان مسالمت‌آمیز را مسدود کنیم، ما نپذیرفتیم و دسترسی به تلگرام در ایران ممنوع شد.

پاول دوروف: امتناع ما از بستن کانال‌های معترضان موجب ممنوعیت دسترسی تلگرام در ایران شد

رویداد24| پاول دوروف، پنجشنبه شب، با انتشار اطلاعیه‌ای در تلگرام بر بی‌گناهی خود تاکید و بازداشتش را توسط مقام‌های قضایی فرانسه اشتباه عنوان کرد.

آقای دوروف در بخشی از این بیانیه با ارائه مثال‌هایی در مورد این که گاهی پیام‌رسانش در حصول توافق با نهادهای تنظیم‌کننده مقررات کشورها ناکام بوده، به موضوع ایران اشاره کرد و نوشت: «وقتی ایران از ما خواست که کانال‌های معترضان مسالمت‌آمیز را مسدود کنیم، ما نپذیرفتیم و دسترسی به تلگرام در ایران ممنوع شد.»

آقای دوروف اضافه کرد که مسئول دانستن او در قبال جنایاتی که توسط اشخاص ثالث در این پلتفرم مرتکب شده‌اند، هم «تعجب‌آور» و هم «رویکردینادرست» است.

او تاکید کرد: «ادعاهای برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه تلگرام نوعی بهشت ​​بی در وپیکر است، کاملا نادرست است. ما روزانه میلیون‌ها پست و کانال مضر را حذف می کنیم.»

او به ظن همدستی در اجازه دادن به انجام معاملات غیرقانونی، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری و انتشار تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان در تلگرام توسط سیستم قضایی فرانسه تحت بازداشت، بازجویی و تحقیق قرار گرفته است.

آقای دوروف که متولد روسیه است، دارای ملیت فرانسوی و نیز اماراتی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تلگرام
نظرات شما
پیشخوان