تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

جزییات قتل زوج جوان در بندرگز

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از قتل یک زوج جوان در جنگل‌های عرب گلستان در باغ نرگسی نوکنده خبر داد.

جزییات قتل زوج جوان در بندرگز
رویداد ۲۴| سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا در خصوص پرونده قتل زوج جوان در شهرستان بندرگز گفت: عصر روز گذشته پس از تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر کشف جسد زوج جوان در یکی از روستا‌های شهرستان بندرگز پلیس به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: این زوج جوان که ۳۳ و ۲۷ سال سن داشتند از اهالی شهرستان بوده که در همان ساعات ابتدایی، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات پلیسی را برای دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: با تلاش ماموران، یک مظنون توسط پلیس دستگیر شد که در نهایت پس از مواجهه با مستندات موجود، در ساعات پایانی شب گذشته به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ مهدوی‌نیا گفت: انگیزه این فرد از ارتکاب به این جنایت اختلافات مالی بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
3
قله های پیشرفت دیگه جا نداره !!!
قبلا قتل ها یکی یکی بود . الان ماشاالله قاتل ها چون استادکار شدند ؛ دوتا دوتا میکشند ! همین چند روز قبل در رشت یه زوج جوون رو با گلوله ! کشتن و راااااحت زدن به چاک !!! اینم که تازه خبرش منتشر شده ! تا اخبار بعدی که به حول قوه الهی پیشرفت کنیم و سه تا سه تا بشه !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
2
بیاید این اراذل و اوباشی که توی پارکا جمع میشن و مواد میکشن و هوار داد میکنن و فحاشی میکنن و جمع کنین امنیت نداریم بارها دیدم‌بچه کوچیک که جمع میشن توی زمین چمن اینا هستن اونجا و با چاقو های بلند دنبالشون میکنن زنگ میزنیم پلیس یک ساعت و نیم طول میکشه و میگن نیروهای ما کم هستن و انقدر ضرب و جرح و درگیری زیاده نمیرسیم آقا اگه یکی رو بکشن چی ؟؟ اگه بچه های مردم رو اذیت کنن چی ؟؟ کی پاسخگواه شهرداری هم وقتی پارک درست میکنه برای زیبا سازیه منتها پر میشه پراز اراذل و اوباش کتابخانه یه محیط فرهنگیه متاسفانه شده محفل معتاد و لات و لوت ها بچه ها چه گناهی کردن یا خانواده ها از دست اینا آسایش ندارن و نمیتونن راحت باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
این لات و لوت ها رو همینجوری نبین !!!! به موقع برای سرکوب عوامل اسراییل و بی بی سی و آمریکا و دیگر کشورهای دشمن ؛ سازماندهی میشن و با خوردن نفری یه ساندیس و کیک میزنن تو دل دشمن !!! اینها اراذل عزیز بعدها جزو عرازش عزیز میشن ...
نظرات شما
پیشخوان