تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

راز مرگ مرموز نوعروس در پاتختی فاش شد

تازه عروس و داماد در مراسم پاتختی، حالشان بد و دربیمارستان بستری شدند اما نوعروس جان باخت و داماد از بیمارستان مرخص شد. حالا با گذشت یک سال از این حادثه، پزشکی قانونی علت مرگ نوعروس را مصرف قرص برنج اعلام کرده که این نظریه به بازداشت داماد و دختری آشنا منجر شده است.

راز مرگ مرموز نوعروس در پاتختی فاش شد

رویداد24| شروع این پرونده به سی ام شهریور سال گذشته برمی گردد. آن روز به تیم جنایی خبر رسید که نوعروسی به طرز مشکوکی در بیمارستان جان باخته است. او چند روزی در بیمارستان بستری بود اما تلاش پزشکان برای نجاتش فایده ای نداشت. از سوی دیگر علت مرگ وی مشخص نبود و بازپرس جنایی دستور داد تا جسد زن جوان برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. بررسی ها حکایت از این داشت که تازه عروس یک روز پس از مراسم عروسی اش، ‌حالش بد و در بیمارستان بستری شده است. آنطور که خانواده می گفتند، مینا تازه عروس و شوهرش در مراسم پاتختی، ناگهان حالشان خراب شده و هر دو به بیمارستان انتقال یافتند. اگرچه تازه داماد حالش خوب شد اما نوعروس به زندگی برنگشت. خانواده مینا احتمال می دادند که او بر اثر کرونا جان باخته باشد تا اینکه چند روز قبل پزشکی قانونی علت مرگ نوعروس را اعلام کرد.

بازداشت دو مظنون

پزشکی قانونی اعلام کرد که مینا نوعروس بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باخته است. پس از اعلام این نظریه، پدر و مادر مینا راهی دادسرای جنایی تهران شدند و به طرح شکایت از دامادشان و دختری آشنا به نام گلاره پرداختند. آنها مدعی بودند که این دو نفر، با همدستی یکدیگر جان دخترشان را گرفته اند.

پدر مینا گفت: دخترم و میلاد با یکدیگر همکار بودند. آنها در آژانس مسافرتی کار می کردند که به یکدیگر علاقه مند شده و با هم ازدواج کردند اما میلاد به تازگی با دختری به نام گلاره، ‌شرکت بازرگانی تاسیس کرده بودند و دخترم از این موضوع شاکی بود. ما به دامادمان مشکوک هسنیم چرا که او احتمالا با همدستی گلاره، دخترمان را مسموم کرده است. البته خودش هم برای صحنه سازی از سم استفاده کرده تا حدی که زنده بماند و کسی به او مشکوک نشود.

با این شکایت، میلاد و گلاره بازداشت شدند و صبح دیروز در دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفتند. میلاد گفت: درسته که من با گلاره شرکت تاسیس کرده ام اما این موضوع ربطی به مرگ همسرم ندارد. من عاشق مینا همسرم بودم و روزحادثه هردو ما با هم حالمان بد شد. او فوت شد اما من زنده ماندم. خبر ندارم او چطور قرص برنج مصرف کرده است.

در ادامه جلسه، گلاره گفت: من و میلاد با هم شریک هستیم و کار بازرگانی می کنیم. من خبر داشتم میلاد با مینا نامزد است و او را خیلی دوست دارد و وقتی هم با هم ازدواج کردند من به آنها تبریک گفتم اما خبر ندارم چرا او قرص برنج خورده و جان باخته است. من در مرگ تازه عروس تقصیری ندارم و بی گناه هستم.

دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند تا اسرار این پرونده و مرگ نوعروس رازگشایی شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عروس ، مرگ
نظرات شما