تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

ساعت بازی فوتبال تراکتور - سپاهان در هفته ششم لیگ برتر

در یکی از مصاف‌های حساس و سرنوشت‌ساز لیگ بیست‌وچهارم، تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

ساعت بازی فوتبال تراکتور - سپاهان در هفته ششم لیگ برتر
رویداد۲۴| دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه انجام داربی پایتخت آغاز شد و بعد از برد پرسپولیس مقابل استقلال، دومین تقابل هفته ششم میان تیم‌های شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران برگزار شد که برنده نداشت. براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ، قرار است امروز (جمعه)، ۵ مسابقه از هفته ششم برگزار شود که بدون‌شک مهم‌ترین در اصفهان به انجام می‌رسد؛ جایی‌که تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه ششم مهرماه - ساعت ۱۸:۳۰)

سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز

داور: وحید کاظمی

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان، شروعی طوفانی در فصل جدید لیگ برتر داشتند و کسب ۴ برد پیاپی باعث شد تا طلایی‌پوشان موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کنند. بعد از شکست برابر الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا ۲، ترمز سپاهان در لیگ برتر هم کشیده شد و طلایی‌پوشان در داربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن متوقف شدند، اما با این وجود همچنان صدرنشین لیگ برتر هستند. سپاهانی‌ها برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول و تثبیت جایگاه‌شان در این رتبه، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز دیدار حساس با تراکتور تبریز دارند تا کارنامه خود در لیگ بیست‌وچهارم را بیش از پیش درخشان کنند و با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن به کار خود در هفته ششم پایان دهند.

تراکتوری‌ها بعد از جذب ستاره‌های پرآوازه توانسته‌اند از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر ۱۰ امتیاز به‌دست آورند. شاگردان دراگان اسکوچیچ که با شکست مقابل ذوب‌آهن از کورس صدرنشینی عقب ماندند، در ۲ بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا ۲ و لیگ برتر، ۲ برد ارزشمند مقابل الوکره قطر و خیبر خرم‌آباد به‌دست آوردند و حالا با انگیزه بالا و روحیه‌ای مناسب مهیای جدال با سپاهان هستند و امید دارند که با شکست دادن طلایی‌پوشان در اصفهان بتوانند سپاهان را پشت سر بگذارند و هفته ششم را در قامت تیم صدرنشین به پایان ببرند.

عملکرد دو تیم در ۵ رویارویی اخیر

*تراکتور تبریز ۰-۰ سپاهان اصفهان (دور برگشت لیگ بیست‌وسوم)

*سپاهان اصفهان ۳-۱ تراکتور تبریز (دور رفت لیگ بیست‌وسوم)

*تراکتور تبریز ۱-۰ سپاهان اصفهان (دور برگشت لیگ بیست‌ودوم)

*سپاهان اصفهان ۴-۲ تراکتور تبریز (دور رفت لیگ بیست‌وسوم)

*تراکتور تبریز ۲-۲ سپاهان اصفهان (دور برگشت لیگ بیست‌ویکم)

ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان

پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، هادی محمدی، وحدت هنانوف، صالح حردانی، حسین گودرزی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی و ابوبکار کامارا

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما