تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

سعید سحرخیزان کیست؟ | درخشش ستاره ایرانی در روسیه!

سعید سحرخیزان ستاره آینده‌دار فوتبال ایران که در ۲۰ سالگی به فوتبال باشگاهی روسیه رسیده، قرارداد همکاری خود را با اورنبورگ امضا کرده است.

سعید سحرخیزان کیست؟ | درخشش ستاره ایرانی در روسیه!

رویداد۲۴| اولین فصل حضور سحرخیزان در فوتبال باشگاهی روسیه، با عملکرد خوب این مهاجم آینده‌دار در حال پیگیری است؛ به‌طوری‌که او توانسته در ۹ مسابقه از ۱۰ دیدار اورنبورگ در فصل جدید لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان برود و ۴ گل و یک پاس گل هم در کارنامه او دیده می‌شود.

مهاجم آینده‌دار فوتبال ایران که تجربه حضور در تیم ملی را هم دارد، در جام حذفی روسیه هم در ۲ مسابقه از ۵ دیدار تیمش به میدان رفته که او بعد از ناکامی در گلزنی برابر خیمکی، شب گذشته برابر لوکوموتیو مسکو در قامت یار تعویضی وارد ترکیب تیمش شد و تک‌گل اورنبورگ را به‌ثمر رساند؛ هر چند که گلزنی سحرخیزان زمینه‌ساز کامبک تیمش نشد و در نهایت بازی با شکست ۲ بر یک اورنبورگ خاتمه یافت، اما با این وجود، ثبت ۵ گل و یک پاس گل در ۱۱ مسابقه آمار درخشانی برای سعید سحرخیزان در فوتبال باشگاهی روسیه محسوب می‌شود.

سحرخیزان مثل بسیاری از مهره‌های فیکس اورنبورگ  در لیگ برتر روسیه ازجمله محمد قربانی، در ترکیب دیدار سه‌شنبه شب این تیم مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته پنجم روسیه کاپ در ترکیب قرار نگرفت، ولی پس از ورود تعویضی به زمین توانایی و قدرت تاثیرگذاری‌اش را به نمایش گذاشت.

تیم اورنبورگ که در چهار دیدار اخیرش در روسیه کاپ بدون محمد قربانی و در یک بازی ثابت سعید سحرخیزان موفق به کسب پیروزی نشده و چهار شکست داشت، در جدال با لوکوموتیو مسکو باز هم نتوانست به برتری دست پیدا کند ولی تنها گل آنها را این مهاجم ایرانی به ثمر رساند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما