تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

تصاویر| فرار مار و مرگ مارال / باغ وحش معروف تهران تعطیل شد!

مدیرعامل باغ‌وحش صفادشت از تعطیلی باغ وحش و جلوگیری از حضورش در باغ وحش به علت تصرف عدوانی خبر داد و گفت: حیوانات باغ وحش صفا دشت وضعیت مناسبی ندارند و در ۵ روز گذشته شاهد فرار مار، مرگ مارال و آسیب دست توله شیر در اثر گرسنگی هستیم.

رویداد24| علیرضا شرفی  با اشاره به پلمب درب‌های باغ وحش صفا دشت اظهار داشت: باغ وحش صفا دشت بر اساس دستور قضایی و حکم صادره از حدود 5 روز پیش تعطیل و اجازه تردد به داخل مرکز را ندارم.

وی افزود: باغ وحش صفادشت بعد از چندین سال فعالیت به علت تصرف عدوانی تعطیل شد و با توجه به اینکه نماینده شهرداری مسئولیت نگهداری از حیوانات را دارد و مالک فعلی این مجموعه تنها مدعی ملک است، باید حیوانات به محل دیگری منتقل شوند اما همچنان محل مناسبی برای انتقال حیوانات پیدا نشده است.

عکس| فرار مار و مرگ مارال/ باغ وحش معروف تهران تعطیل شد

مدیرعامل باغ‌وحش صفادشت در ادامه از عدم رسیدگی به حیوانات باغ وحش گلایه کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به 5 روز از پلمب این مجموعه گذشته و بر اساس اطلاعات به دست آمده از داخل مجموعه و صورت‌جلسه تحویلی، فرار مار، مرگ مارال و آسیب دست توله شیر در اثر گرسنگی اتفاق افتاده است.

عکس| فرار مار و مرگ مارال/ باغ وحش معروف تهران تعطیل شد

شرفی با تأکید بر اینکه رسیدگی به حیوانات وحشی نیاز به تخصص و مهارت دارد و اداره این مجموعه باید توسط متخصصین امر انجام شود، تصریح کرد: باغ وحش صفا دشت پس از کرونا در حال پیشرفت بود و در چند وقت اخیر حیوانات خاصی از هزینه شخصی اینجانب به مرکز منتقل شدند اما در حال حاضر حیوانات این مجموعه در شرایط مناسبی نیستند.

عکس| فرار مار و مرگ مارال/ باغ وحش معروف تهران تعطیل شد

مدیرعامل باغ‌وحش صفادشت در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب در حدود 8 سال بابت در اختیار گرفتن این مجموعه قراردادی را با شهرداری با عنوان مشارکت به ثبت رساندم و صدور حکم تصرف عدوانی با توجه به کاربری این اراضی مورد قبول اینجانب نیست.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: باغ وحش
نظرات شما