تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
در رویداد ۲۴ بخوانید؛

ببینید| گوزن یالدار با پای خودش مستقیماً به دهان شیر‌ها رفت!

گوزن‌های یالدار احتمالا نمی‌توانستند ۴ شیر ماده را که درست در جلوی آنها در جاده دراز کشیده بودند ببیننند و مستقیما به سمت آن‌ها رفتند!

ببینید| گوزن های یالدار با پای خودشان مستقیماً به دهان شیر‌ها رفتند!

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: این اتفاق در منطقه محافظت شده پیندا که یک مکان ویژه است رخ داد! حتی لوک هارتلی که یک تکاور باتجربه این منطقه منحصر به فرد است با این کمین عالی شیر‌ها غافلگیر شد.

چگونه آغاز شد

لوک در حال گشت زنی بود که ۵ شیر ماده دید. دیدن شیر‌ها همیشه هیجان انگیز است. هیچ‌کس (حتی شیرها) نمی‌توانست پیش‌بینی کند که در جاده چه چیزی در حال حرکت است. پس از لحظاتی رفتار شیر‌ها تغییر کرد. همه آن‌ها بسیار هیجان زده شدند. آن‌ها روی چیزی متمرکز بودند و آن چیز در آن حوالی بود! ۴ گوزن یالدار بخت برگشته به سمت شیر‌های ماده در کمین قدم می‌زدند. شیر‌ها فقط چند متر آن طرف‌تر بودند، اما خز آن‌ها به قدری با جاده شنی ترکیب و استتار شده بود که گوزن‌ها آن‌ها را نمی‌دیدند.

تعقیب و گریز

ناگهان سکوت و آرامش به تعقیب وگریز تبدیل شد. حیوانات وحشی با وحشت پراکنده شدند. شیر به دنبال یکی از آن‌ها رفت و گوزن به سمت بوته‌های طرف مقابل فرار کرد. به محض اینکه گوزن بدبخت به سمت جاده برگشت، تمام شانس‌های خود را از دست داد و به سرعت شکار شد. برای شیر‌های ماده، این یک فرصت عالی بود که از آن نهایت استفاده را کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما