تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

وعده وزیر ارتباطات درباره رفع فیلترینگ: در آینده نزدیک اخبار خوبی به مردم می‌دهیم

ستار هاشمی وزیر ارتباطات با باین اینکه گشایش در بحث فیلترینگ را با تمام توان پیگیری می‌کنیم گفت: باتوجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، به‌نظر می‌توانیم به‌زودی اخبار خوبی به مردم بدهیم.

وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر اینترنت: در آینده نزدیک اخبار خوبی به مردم می‌دهیم

رویداد۲۴| ستار هاشمی وزیر ارتباطات با باین اینکه گشایش در بحث فیلترینگ را با تمام توان پیگیری می‌کنیم گفت: باتوجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، به‌نظر می‌توانیم به‌زودی اخبار خوبی به مردم بدهیم.

به گزارش «انتخاب»، ستار هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در این باره گفت: با توجه به وعده‌هایی که دولت داده این موضوع در دستور کار وزارت ارتباطات است و با تمام توان و انرژی در خصوص گشایش این موضوع در تلاش هستیم.

او با باین اینکه کارگروه‌های فنی در این خصوص تشکیل شده است گفت: به نظر میاد در آینده‌ای نزدیک با توجه طرحی که ارائه دادیم خبر‌های خوبی در این خصوص بدهیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه ما به محدودیت‌های موجود نقد داریم گفت: یکی از موضوعاتی که وجود دارد امنیت سایبری است. بخش قابل توجهی از مردم و مشترکین همراه از فیلترشکن استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود که بستری برای حمله به زیر ساخت‌ها ایجاد شود. بحث استفاده از فیلترشکن‌ها باعث اضافه شدن یک هزینه در سبد زندگی خانواد‌ها ایجاد کرده است. به لحاظ فرهنگی کارکرد این موضوع زیر سوال است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما