تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

کشف پارکینگ بزرگ احتکار خودرو‌های خارجی در تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف یک هزار و هشتاد دستگاه خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ خبر داد.

احتکار خودرو‌

رویداد ۲۴| سردار دلاور القاصی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در پی تلاش و رصد اطلاعاتی ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران مبنی بر احتکار تعدادی خودرو صفر کیلومتر خارجی توسط فردی سودجو، پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس تهران بزرگ طی یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل شدند.

وی افزود: در بازرسی از این پارکینگ، یکهزار و ۸۰ دستگاه خودرو ون وانا از برند فوتون صفر کیلومتر که همگی فاقد پلاک بوده و بدون مجوز‌های قانونی که به صورت غیر مجاز در این محل نگهداری می‌کردند کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد پارکینگ به صورت استیجاری تحویل شرکت ایران خودرو دیزل است، همچنین پس از اخذ لیست خودرو‌ها و استعلام از اداره صمت استان تهران مشخص شد، پارکینگ در سامانه اداره صمت استان تهران غیر فعال بوده و هیچگونه سابقه فعالیت ندارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو‌های دپو شده در این محل ۱۰هزار و ۸۰۰ میلیاردریال برآورد شده است که در همین رابطه یک نفر متهم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و نگهداری غیر قانونی و احتکار خودرو دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احتکار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
0
1
این همه خودرو خارچی آنهم یک نفر ناشناس دستگیرشده جای سوال اینکه صاحبان این ماشین غیرازاقازادگان هستن وچرامعرفی نمی شوند
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
0
0
واقعا جای تاسف دارد و ادم نمی تواند بخندد و یا گریه کند . در کشور این همه دستگاههای اطلاعاتی و نظامی و انتظامی وجود دارد چطور می شود یک نفر این همه خودرو صفر کیلومتر را در اینجا دپو کند اصلا قابل باور نیست یک نفر بدون هماهنگی با مقامات با نفوذ این کار را انجام دهد . وقتی فرد معمولی به خارج می رود تمام بدنش را می گردند حتی یک لدالر بدون مجوز نمی تواند خارج کنند . کشور چقدر بی در و پیکر شده است البته نه برای مردم برای عده ای خاص . وقتی یک نفر از ناراحتی و مشکلات زندگی یک توئیتی می زند و هیچگونه هم تخلفی را مرتکب نمی شود بلافاصله دستگیر و ..... می شود . وقتی در کشور های پیشرفته تخلفی توسط مقامات صورت می گیرد خودش استعفا می دهد و عذر خواهی می کند و ما هم انها را قبول نداریم ولی در کشور ما هر روز فاجعه ای رخ می دهد اب از اب تکان نمی خورد و ادعای رهبری جهان را داریم و از انها می خواهیم از ما الگو بگیرند وای بر ما ایندگان در مورد ما چه خواهند گفت فقط اینرا می توان گفت تا ابد ما را نفرین خواهند کرد .
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
0
0
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
یعنی از رسانه های مستقل داخلی توقع داری اسم ذینفعان رو بیایند به مردم معرفی کنند. جالب تر اینکه این رسانه ها خواستار بازگشت مرجعیت رسانه ای از رسانه های خارجی به داخلی نیز هستند!!
نظرات شما