تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

پزشکیان: پاسخ‌ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد

پزشکیان در جلسه عصر امروز هیئت وزیران با اشاره به تجاوز اسرائیل به حریم هوایی کشورمان گفت: مردم عزیز ما و نظام جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند که هیچ‌گاه در برابر هیچ متجاوزی کوتاه نمی‌آیند.

پزشکیان: پاسخ‌ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد

رویداد۲۴| به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی به همه جهانیان ثابت شده است، افزود: امروز جهانیان شاهد هستند که حامیان این رژیم اشغالگر که در راس آنها آمریکاست، دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، اما در برابر به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها هزار زن و کودک از سوی این رژیم سفاک سکوت کرده‌اند! آیا این کودکان تروریست بوده‌اند، آیا بستن راه غذا و دارو به روی مردم مظلوم غزه جزو اصول جنگ و جهان متمدن است؟

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز وجدان‌های بیدار در جهان از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم سفاک متنفرند.

پزشکیان در ادامه با تاکید بر حق پاسخگویی ایران در برابر حمله رژیم صهیونیستی گفت: ما طالب جنگ نیستیم، اما از حقوق ملت و کشورمان دفاع خواهیم کرد؛ ما پاسخ‌ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر تجاوزهای رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش ادامه یابد، تنش‌ها گسترش خواهد یافت و می‌دانیم که آمریکا، اسرائیل را برای این فجایع تحریک می‌کند. آنها قول داده بودند که در برابر خویشتن‌داری ما جنگ را تمام کنند، اما به قول‌شان عمل نکردند.

برچسب ها: مسعود پزشکیان
نظرات شما