تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

بررسی بازار محصولات بهداشتی و مراقبت جنسی

بازار جهانی مراقبت های جنسی، تا سال 2022، به 37.19 دلار، افزایش خواهد یافت.

رویداد۲۴ بازار جهانی مراقبت های جنسی، تا سال 2022، به 37.19 دلار، افزایش خواهد یافت. با تغییر عقیده ها و نگرش ها نسبت به رابطه ی جنسی، محصولات بهداشت و مراقبت جنسی شخصی و بهداشتی نیز تغییر کرده است. سلامت جنسی، دیگر مانند قبل یک تابو نیست و یک مبحث جداگانه شده است. همانند اهمیت و لزوم سلامت جسمی و روانی، برندهای قدیمی محصولات زیبایی به سمت تولید محصولاتی که سلامت جنسی و لذت جنسی را افزایش دهد، روی آورده اند. درباره ی تأثیر برندها در بازار و تغییرات فرهنگی که منجر به موفقت آن ها شده است، اطلاعاتی فراهم کرده ایم.

تقسیم بندی بازار سلامت جنسی

ارائه مؤثرترین راه ها برای پیشگیری از STD (بیماریهای مقاربتی) در دستور کار سازمانهای بهداشتی قرار دارد در نتیجه، دولت، NGOها و سازمان هایی در دنیا هستند که برای مردم کشورهای مختلف محصولات مناسب و ارزانی نظیر Condomرا عرضه می کنند که گزینه  ارزان تری نسبت به سایر روش های پیشگیری از بارداری نیز هستند.

محصولات سلامت جنسی، معمولاً توسط کانال های خرده فروشی، مثل مغازه های تخصصی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه ها، داروخانه ها و داروسازی ها  فروخته می شود. تمرکز تولید کنندگان بر تولید ارزان قیمت و کم هزینه بوده است.

در رابطه با جنسیت، سهم مردان در بازار محصولات بهداشت و مراقبت جنسی، بیش از 75% در سال 2019 بوده که پیش بینی می شود تا سال 2025 ، به دلیل روی آوردن به محصولات زنانه، به 73% کاهش یابد. بسیاری از محصولات موجود در بازار، مرد محورند. مردان، برای فروشندگان صنعت سلامت، سود بیشتری داشته اند. با وجود بیش از 30.1 میلیون مردی که در آمریکا نیازمند درمان اختلالات نعوظ هستند، محصولات جنسی روان کننده، بسیار محبوب شده اند. محصولات درمان زود انزالی نیز در میان خریداران مرد در بازار، طرفداران زیادی داشته است.

عوامل رشد بازار

شکل گیری مداوم فرهنگ جنسی جدید، تابوی مفهوم رابطه ی جنسی را از بین برده و باعث شکل گیری خواسته های جنسی، تغییر عقیده ها و مربوط ساختن سلامت جنسی با سبک زندگی، شده است. استفاده از محصولات مراقبت جنسی یا جلوگیری از بارداری، با ظهور STD ها و STI ها، به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری ها و محدود کردن تعداد بارداری ها، افزایش یافت. نوسازی و خلاقیت های جدید در تولید محصول و کانال های فروش، باعث تهیه و انتخاب بهتر ین محصولات در افراد جوان شده است. از آنجایی که همه ی دولت های دنیا، به فکر جلوگیری از رابطه ی جنسی غیرایمن هستند، نیاز برای راه های جلوگیری از بارداری در دسترس و قابل برگشت، مانند در بازار جهانی افزایش یافته است.

بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی

در دنیا، به دلیل افزایش موارد اختلال جنسی در مردان مسن، تقاضا برای داروهای اختلالات جنسی افزایش خواهد یافت. در این موارد با ضعیف شدن عضلات دستگاه تناسلی، میزان رضایت کاهش خواهد یافت و این امر نیز باعث رشد جهانی تقاضا برای داروهای مربوط به اختلالات جنسی در جهان خواهد شد.

بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی، به کانال های توزیعی و نوع محصولات، منشعب می شود. بر اساس نوع محصول، بازار جهانی داروهای مربوط به اختلالات جنسی، به داروهای تزریقی، موضعی، خوراکی و ... تقسیم می شود. این تحقیق، تحلیل جامعی از رشد، ترندهای کلیدی، محدودیت ها و فرصت های موجود در بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی، فراهم کرده است.

تحقیقات بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی، مواردی را ارائه می دهد.

بررسی بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی و تحلیل عوامل مختلفی مانند: محرک ها، محدودیت ها و فرصت ها. تحقیق جامع درباره ی چشم انداز جهانی داروهای اختلالات جنسی و شناسایی آن ها و تحلیل عوامل فرعی و اصلی که بر رشد بازار تأثیر خواهد گذاشت. لیستی از فروشندگان اصلی بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی. تحلیل بخش های مختلف بازار مانند: نوع، اندازه، کاربرد و استفاده کنندگان. تحلیل توصیفی درباره ی عرضه تقاضای بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی، ارائه می دهد. تحلیل آماری از برخی از حقایق اقتصادی، شکل ها، نمودارها، گراف ها و عکس ها ارائه می دهد تا بازار را به طور شفاف نشان دهد.

عمل ها و خدمات مربوط به اختلالات جنسی

افزایش تقاضا برای افزایش طول آلت تناسلی در مردان، باعث افزایش تقاضا برای ژل ها، تزریق ژل، تزریق چربی به آلت تناسلی مردان، شده است. کاهش اعتماد به نفس و افزایش استرس در افراد باعث ناتوانی جنسی در مردان و زنان شده و پیش بینی می شود که گزینه های درمانی برای ناتوانی جنسی رو به افزایش خواهد بود.

بازار، ترندها و امکانات بازار داروهای اختلالات جنسی

تقاضای رو به افزایش برای داروهای اختلالات جنسی، باعث رشد این بازار در این سال ها خواهد شد. درمان اختلالات نعوظ نیز شامل ناتوانی جنسی و بیماری های طولانی مدتی مانند دیابت، بیماری های قلبی-عروقی، عوارض جانبی سایر داروها، عدم تعادل هورمونی، اختلالات عصبی (نورولوژیک)، است که این ها عوامل متعددی هستند که می توانند باعث اختلال نعوظ و در نتیجه افزایش جهانی تقاضا برای داروهای اختلالات جنسی، شوند. علاوه بر این، اختلالات جنسی به دلیل افزایش سیگار کشیدن، مشکلات روانشناختی، کاهش خونرسانی به آلت تناسلی مردان و مصرف بیش از حد الکل نیز می باشد.

افزایش جمعیت افراد پیر نیز یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا در بازار داروهای اختلالات جنسی در سال های آینده، خواهد بود. تغییر سبک زندگی افراد جوان، یکی از عوامل مهم رشد فرصت های بازار جهانی داروهای اختلالات جنسی است. افزایش آگاهی درباره ی برند محبوب برای درمان اختلالات جنسی نیز باعث افزایش رشد بازار خواهد شد.

تمرکز بر سلامت

یکی دیگر از تغییرات دسته ی سلامت جنسی، نشان دهنده ی درخواست های مربوط به سلامتی خریداران است. در زمانی، تمرکز محصولات فقط بر روی جنبه ی پیشگیری از بارداری یا انتقال عفونت های مقاربتی بود. امروزه، خریداران اهداف دیگری درباره سلامتی دارند و مزایای دیگری هم می خواهند و نسبت به نسل های قبل، تمایل کمتری به جلوگیری از بارداری و کنترل خانواده دارند.

این تغییر طرز تفکر، چالشی برای تولید کنندگان و فروشندگان به وجود آورده است. طبق گزارش IRI، فروش محصولات جلوگیری از باروری در مردان بیش از 348.9 میلیون دلار بوده که 1.3% کاهش داشته است. فروش مقطعی هم با 4% کاهش به 38.46 میلیون دلار رسیده است. در این میان، فروش محصولات زنانه جلوگیری از بارداری، با 9.4% افزایش، به 421.9 میلیون دلار رسیده است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان