تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلیلی: دولت رئیسی به توصیه‌های دولت سایه ما توجه می‌کند +فیلم

سعید جلیلی گفت: دولت سایه یک گفتمان است نه یک تشکیلات و حرکت عمومی است که نسبت به دولت مستقر صورت میگیرد و در جهت تکمیل اقدامات دولت است. وی افزود: در دولت قبلی به توصیه‌های دولت سایه توجهی نمی‌شد، اما این دولت به توصیه‌ها توجه می‌کند البته که مهم نتیجه است.

جلیلی: دولت رئیسی به توصیه‌های دولت سایه ما توجه می‌کند +فیلم

رویداد۲۴ سعید جلیی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت سایه یک گفتمان است نه یک تشکیلات و حرکت عمومی است که نسبت به دولت مستقر صورت میگیرد و در جهت تکمیل اقدامات دولت است.

وی افزود: ما مطالبی که در عرصه‌های مختلف بلد هستیم چه در تایید چه تصحیح و چه تکمیل سعی کرده ایم به این دولت منتقل کنیم همچنان که به دولت قبلی هم منتقل می‌کردیم.

او در ادامه گفت: در دولت قبلی به توصیه‌های دولت سایه توجهی نمی‌شد اما این دولت به توصیه‌ها توجه می‌کند البته که مهم نتیجه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
3
این آقایون حتی نمی تونن سر و صورت خودشون رو هم اصلاح کنن حالا چطوری می خوان وضع فلاکت بارمملکت رو اصلاح کنن و سر و سامان بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
1
آقای جلیلی خاطر شریف هست در عملیات ولفجر هشت جنابعالی و آقای باقری کنی در کسوت بسیجی و به عنوان بیسیم چی در یگان دریایی انجام وظیفه میکردید خاطرم هست که تقریبا همه به شما بزرگواراها گیر میدادند که حجتیه هستید حالا بگذریم که چه میگفتید و چه موضعی میگرفتید که به این نتیجه رسیده بودند یک روز که از فاو به عقبه امدم با محمد عرب و سیدمنصور موسوی درحال مشاجره بودید اینجانب را که در حال عبور از مقابل سنگر مخابرات بودم مخاطب قرار دادید که حاجی ببین اینا به ما میگن حجتیه ول کن هم نیستند من با خنده گفتم مگه دروغ میگن بعد از این ماجرا انتقالی گرفتید و رفتید الان کاری ندارم کدام دارو دسته انحرافی هستید اما دعا میکنم خدایا سایه این دولت درسایه ودوستان و همپالکیهاو ریاست آنرا از سر این ملت کم کند بلکه دولت زیر سایه رهبری حرکت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
1
خاک تو سرت نصف بیشتر بدبختی مردم از توه
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
1
تو نقص رو برطرف کنی؟!!! تو ناقص ترین خلقت عالم بشریتی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان