تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۴
در دورهمی تندرو‌ها اتفاق افتاد

تجلیل از رسانه‌های ایثارگر یا اصولگرا؟

رسانه‎های تندروی اصولگرا در دورهمی تحت عنوان همایش «ایثار و رسانه» گرد هم آمده و به تقدیر از یکدیگر پرداختند.
رویداد۲۴- رسانه‎های تندروی اصولگرا در دورهمی تحت عنوان همایش «ایثار و رسانه» گرد هم آمده و به تقدیر از یکدیگر پرداختند. 

به گزارش رویداد۲۴ دیروز همایش «ایثار و رسانه» به همت سازمان فضای مجازی سراج و سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شد که طی تعدادی از مدیر رسانه‌ای تقدیر شد. 

نکته جالب در برگزاری این همایش دعوت گزینشی از رسانه‌های تندروی اصولگرا بود؛ گوی ایثارگران و جانبازان تنها در میان این رسانه‌ها حضور دارند. البته با توجه به حاضران در این نشست هم می‌شد اینگونه برداشت کرد که تمام تلاش برگزار کنندگان این همایش هم همین بوده است. 

در این همایش «نمایشی» هم در‌‌نهایت رسانه‌ای تندرو‌ها مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند؛ آن هم به عنوان ایثارگر!. 

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، مرتضی نبوی مدیرمسئول روزنامه رسالت، مجید قلی‌زاده مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم، دکتر عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان، محمدسرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، محمدعلی معلی عضو سابق شورای سردبیری روزنامه کیهان، بیژن نوباوه خبرنگار اسبق صدا و سیما، رضا داوری مدیر عامل پایگاه اطلاع رسانی مشرق، علیرضا زاکانی مدیر مسئول پنجره، پرویز سروری مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی جهان نیوز از جمله افرادی بودند که در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند. 

این همایش در حالی برگزار شد که وابستگان به این طیف حاضر در همایش مزبور همواره تلاش کرده‌اند سند مقدسات از جمله فرهنگ ایثار و شهادت را شش دانگ به نام خود بزنند و تنها خود را مدافع انقلاب و نظام  و حامی فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کنند که همایش برگزار شده هم مصادق همین واقعیت است.

برچسب ها: رسانه ، تندرو ، کیهان
نظرات شما
پیشخوان