تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستورات اقتصادی جدید رئیسی

اولین نشست تیم اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۳، صبح امروز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور اعضای اقتصادی کابینه برگزار شد.

دستورات اقتصادی جدید رئیسی

رویداد۲۴ ابراهیم رئیسی همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند و کنترل عواملی را که در شاخص‌های اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، ضروری دانست.

اولین نشست تیم اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۳، صبح امروز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور اعضای اقتصادی کابینه برگزار شد.

 

در این جلسه دبیر ستاد اقتصادی دولت گزارشی از شاخص‌های رشد اقتصادی، اشتغال، تورم در سال گذشته و میزان تحقق شعار سال ۱۴۰۲ ارائه و ابعاد و راه‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در زمینه جهش تولید با فراهم کردن زمینه‌های مشارکت مردم را تبیین کرد.


بیشتر بخوانید: رئیسی: اکنون سه سال است که کشور، رشد‌های اقتصادی بالای ۵ درصد را تجربه می‌کند


بیان نکاتی در مورد میزان تحقق درآمد‌های ارزی کشور، تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی، زمینه‌های جذابیت‌بخشی به تولید و صادرات و مشوق‌های لازم در این زمینه و ضرورت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی از جمله محور‌های مطرح شده در این جلسه بود.

رئیسی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و تبیین ضرورت‌ها و الزامات برنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید، همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند و کنترل عواملی را که در شاخص‌های اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، ضروری دانست.

رئیسی حمایت کامل از تولید کالا‌های اساسی و ایجاد ثبات و آرامش در این بخش را سیاست اصولی و قطعی دولت دانست و بر ضرورت توجه جدی به افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
چطور یک فرد بی سواد به خود اجازه می دهد در عرصه ای هیچ سررشته ندارد حرف بزند؟؟!!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان