تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
فرماندار کرج:

هیچ منع قانونی برای تغییر حوزه انتخابیه وجود ندارد

ییر حوزه انتخابیه توسط داوطلبان طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی هیچگونه منع قانونی ندارد و هر نامزد می‌تواند تا 15 روز قبل از برگزاری انتخابات، یک بار در مرحله اول حوزه انتخابیه خود را تغییر دهد.
رویداد۲۴فرماندار کرج در توضیح امکان‌پذیر بودن تغییر حوزه انتخابیه توسط برخی از داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام با رعایت شرایط مقرر هیچگونه منع قانونی ندارد.

به گزارش رویداد۲۴ محمدتقی ایرانی گفت: تغییر حوزه انتخابیه توسط داوطلبان طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی هیچگونه منع قانونی ندارد و هر نامزد می‌تواند تا 15 روز قبل از برگزاری انتخابات، یک بار در مرحله اول حوزه انتخابیه خود را تغییر دهد.

وی افزود: داوطلبان موضوع این قانون نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشته و به جز‌ در مواردی که مدارک جدیدی در حوزه انتخابیه جدید به دست آمده است نیاز به بررسی‌مجدد صلاحیت آنها نیست.

وی در پاسخ به اینکه چند داوطلب حوزه انتخابیه خود را از دیگر مناطق کشور به البرز تغییر داده‌اند، گفت: مجموعا سه نفر حوزه انتخابیه خود را از اصفهان، ورامین و تهران به کرج تغییر داده‌اند.

فرماندار کرج در پایان یادآورشد: یکی از داوطلبانی که در کرج ثبت نام کرده بود نیز حوزه انتخابیه خود را به نهاوند در استان همدان تغییر داده است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان