تاریخ انتشار: ۰۵:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسافران نوروز بیشتر به کدام استانها سفر کردند؟

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در تعطیلات ایام نوروز با افزایش ۱۱ درصدی سفر در سطح جاده‌های کشور مواجه شدیم گفت: علی رغم افزایش تعداد سفر، میزان تصادفات جاده‌ای تا ۸ درصد کاهش پیدا کرد.

رویداد۲۴- معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در تعطیلات ایام نوروز با افزایش ۱۱ درصدی سفر در سطح جاده‌های کشور مواجه شدیم گفت: علی رغم افزایش تعداد سفر، میزان تصادفات جاده‌ای تا ۸ درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری، عبدالهاشم حسن‌نیا با بیان این که در طول ایام تعطیلات نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته میزان سفر در کشور تا ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد اظهار داشت: بیشترین آمار سفر مربوط به هفتم فروردین ماه است.

وی افزود: توزیع سفرهای نوروزی امسال از بیست و ششم اسفند سال گذشته شروع شد و می‌توان گفت عمده مسافران روز گذشته به سفر نوروزی خود پایان دادند و امروز هم پیش‌بینی می‌کنیم با ترافیک برگشت مسافران نوروزی مواجه شویم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به استان‌هایی که بیشترین مسافر را پذیرا بودند گفت: استان‌های مازندران، گیلان و خراسان رضوی بیشترین تعداد مسافر در ایام نوروز را داشتند.

حسن‌نیا افزود: از دیگر نکات قابل توجه سفرهای نوروزی امسال این بود که طول سفر کاهش پیدا کرد و طول سفرهای جاده‌ای چیزی حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ کیلومتر بود.

وی با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی گفت: علی رغم این که تعداد سفرهای نوروزی تا ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد اما طبق اعلام‌های رسمی پلیس راهور میزان تصادفات در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه درسال گذشته تا ۸ درصد کاهش پیدا کرد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انتشار اخبار مبنی بر اینکه در ایام نوروز آمار هر ۶۰ دقیقه یک کشته به هر ۷۰ دقیقه یک کشته کاهش پیدا کرده است اظهار داشت: معتقدم این ادعاها مبنای علمی ندارد و ما باید با شاخص و ملاک بین‌المللی میزان و تعداد کشته‌های جاده‌ای را بررسی کنیم.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که میزان تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز امسال در حالی کاهش پیدا کرده است که شرایط جوی در طول این ایام همچنان زمستانی بوده و روز گذشته هم در جاده هراز و برخی از محورهای کشورمان برفی بوده است.

حسن‌نیا افزود: همچنین در حالی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که در طول سال ۹۵، یک و نیم تا دو میلیون خودروی جدید وارد سطح جاده‌های کشور شد که همین موضوع باعث افزایش تقاضای سفر می‌شود.

وی گفت: همچنین در طول سال گذشته میزان طول جاده های کشور (آزادراهی و بزرگراهی) افزایش پیدا کرد و گره‌های ترافیکی محورهای منتهی به استان‌های شمال از جمله محور هراز، فیروزکوه و منجیل، رودبار باز شد که تمام اینها باعث افزایش سفر در کشور می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در طول جاده‌های کشور در سال گذشته به ایلنا گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان راهداری، شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور بود که با توجه به اینکه سال گذشته از لحاظ تخصیص بودجه ایمنی راه‌ها سال خوبی را نداشتیم اما نقاط حادثه‌خیز قابل توجهی را رفع کردیم.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
قربان يوسفي درگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
اقای رئیس جمهور همانطور كه بارها از سال 92 13گفته شد با مذاكره و پذیرش برجام مشكلی از كشور حل نخواهد شد كه هیچ مشكلات جدیدتر و سختری گریبان ما را خواهد گرفت پس باید با توجه به داشته های خودمان پیش برویم وقتی توانستیم به دنیا ثابت كنیم كه بدون نیاز انان میتوانیم كشوری اباد و موفق داشته باشیم ان وقت پیروزیم البته با امكانات موجود داخلی قابل دسترسی است برای ایجاد اشتغال نیاز به كارخانه و سازمان های مربوطه است و برای انها نیاز به تولید كالا و خدمات و برای انها گروه مصرف كننده و برای مصرف نیاز به پول است راه خروج از بحران و فقر و نداری مردم و راه اندازی تولید و بازار و ایجاد پایداری در جامعه.... كنترل و تمركز درامدها و پرداخت یارانه ماهانه پانصد هزار تومان برای هر نفر میباشد ضمن جلوگیری از اختلاس ها پشتیبان مناسبی برای پرداخت یارانه ها خواهد بود در این رابطه هیچگونه نقدینگی و تورم با راهكاری كه ارائه خواهد شد بوجود نخواهد امد این پول ها بدون خروج از كارت ها در بازار هزینه یا جهت بدهی ها پرداخت و بازار و تولید فعال خواهد شد در اجرای این طرح نیازی به تامین بودجه جدید نیست تمامی منابع توسط خود طرح تامین میگردد انجام این كار باعث تقویت بنیه اقتصادی و كشاورزی و صنعتی و بی نیازی مردم از محصولات خارجی و گردش و تقویت تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق و دور زدن تحریم ها و پایه گذاری عملی اقتصاد مقاومتی به شكل مستقیم خواهد شد كه با تضمین به تداوم پرداخت و افزایش سالانه ان به میزان حقوق كاركنان امید به زندگی در مردم و ایجاد انگیزه ازدواج در جوانان و جلوگیری از فاجعه مشابه سوریه و عراق و طلاق و تجاوز و قتل و غارت و فساد و بی بندباری و اعتیاد.... و تحصیل و افزایش جمعیت و تامین مسكن را در بر خواهد داشت و از طرفی انگیزه دفاع از نظام و اسلام در صورت حمله احتمالی یا حركت های تروریستی كه اخیرا به مرحله عملیاتی رسیده یا تحولات اجتماعی كه متاسفانه امروزه به شكل ها ی گوناگون حتی به صورت خودسوزی در جامعه گسترش پیدا كرده را تقویت میكند هزینه های امروز بهتر از نابودی نظام و شیعه در اینده است ما اماده ارائه راهكارهای لازم هستیم جهت اطمینان خاطر شما از توانایی انجام این كار... ما حاضریم طی یك دوره چهار ماهه صنعت خودرو سازی كه 50 درصد تولید و اشتغال كشور را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بر میگیرد از ركود خارج و به رونق قبلی خود برگردانیم و تا 60 در صد الودگی هوای تهران را كاهش دهیم انجام این كار بهتر از تعطیلی تولید خودروهای داخلی و راه اندازی مونتاژ خودروهای چینی در كشور است كه این عمل تنها جیب خودرو سازها را پر میكند و باعث تعطیلی صنایع وابسته و بیكاری وحشت ناك در كشور خواهد شد در طی یك عملیات شش ماهه ریزگردهای خوزستان برای همیشه به كنترل در خواهد امد با تخصیص اعتبار لازم اماده اجرا هستیم این طرح از زمان انتخابات سال 92 بارها برای اكثر مسولین و رسانه ها ارسال گردیده ولی توجه ای به ان نشده واقعا جای تاسف كه در كشور با بی تفاوتی از كنار این مسایل میگذرند و همچنان برای كشور و مردم فاجعه میافرینند 09126060769
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان