تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
عضو هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری در گفت‌وگو رویداد۲۴:

فهرست اصلاح‌طلبان برای تهران امروز نهایی می‌شود

یک عضو هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه فهرست اصلاح‌طلبان برای شهر تهران امروز نهایی می‌شود، گفت: امروز کمابیش مشخص می‌شود که چه کسانی تأیید شده‌اند و فهرست نهایی اصلاح‌طلبان هم با توجه به آخرین وضعیت تأیید صلاحیت شدگان بسته می‌شود.
رویداد۲۴- رئیس روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه فهرست‌های منتشر شده از سوی رسانه‌ها برای لیست تهران اصلاح‌طلبان را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم، گفت: ‌ قرار است در شیوه اعلام فهرست هم تجدیدنظر کنیم، تشخیص نهایی شدن فهرست و زمان اعلام آن با آقای عارف است.

الهام فخاری رئیس روابط عمومی و عضو هیئت‌رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به زمان اعلام فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای شهر تهران، گفت: هنوز نتیجه‌گیری نهایی انجام نشده است و تا شب باید صبر کنیم.

وی در مورد اظهار نظر قبلی خودش مبنی بر اینکه قرار بود فهرست اصلاح‌طلبان امروز اعلام شود، اضافه کرد: قرار بود امروز نهایی شود و حتماً این تصمیم‌گیری انجام می‌شود اما از نظر ساعت اعلام به تأخیر می‌افتد.

فخاری همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا خودش قرار است در قالب نشست خبری این فهرست را اعلام کند یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ قرار است در شیوه اعلام فهرست هم تجدیدنظر کنیم، تشخیص نهایی شدن فهرست و زمان اعلام آن با آقای عارف است.

رئیس روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه هنوز اسامی منتشر نشده است، اظهار داشت: هیچ‌کدام از فهرست‌های منتشر شده را نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب، به هر حال فهرست نهایی را اعلام می‌کنیم اما برخی از فهرست‌ها به نوعی شیطنت‌های رسانه‌ای است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین با اشاره به اینکه قرار است فردا آخرین وضعیت تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شود، گفت: با این حال امروز کمابیش مشخص می‌شود که چه کسانی تأیید شده‌اند و فهرست نهایی اصلاح‌طلبان هم با توجه به آخرین وضعیت تأیید صلاحیت شدگان بسته می‌شود.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان